Minnes bilderna kanske e rätt...e ju inte världens snyggaste montering så nån kanske har vart där å gjort en snyggare lösning eller så kanske föregående pillare inte heller kom ihåg
.

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » vw cab 1302 renovering
Sidor Föregående 1 … 39 40 41 42 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Minnes bilderna kanske e rätt...e ju inte världens snyggaste montering så nån kanske har vart där å gjort en snyggare lösning eller så kanske föregående pillare inte heller kom ihåg
.

Det kommer att bli riktigt bra det där när det är klart! 
Hasse: Vilket Jobb! Skitsnygg!! Kollade in den igår när jag passerade Nisslars. Jag håller på med ett mer eller mindre exakt samma jobb på en -71:a. Finns lite bilder på Facebook/Bug N Bus Stockholm om du vill kolla....
Hasse: Vilket Jobb! Skitsnygg!! Kollade in den igår när jag passerade Nisslars. Jag håller på med ett mer eller mindre exakt samma jobb på en -71:a. Finns lite bilder på Facebook/Bug N Bus Stockholm om du vill kolla....
Kul att du gillar den
jag får lite bilder på jobbet av sufflet jobbet o anar att det börjar närma sig
Har ingen Facebook men frugan har så jag ska kolla in din bil
Hej! Har kollat in den på facebook.Snygg.Kulören vit va ? Hinner du få ut den i sommar
Blir ju skitfint de där!! 
Blir ju skitfint de där!!
Ja jag är jäkligt nöjd över resultatet.Mycket att tänka på när man byter sufflet.Tur att det finns folk som vet hur det ska gå tillväga.
forumbilder
Funkar inte o få in bilder viavforumbilder.se.Antingen blir det inget eller så blir det upp o ner.Jaja bilen är hemma nu så jag får försöka få till det sista om jag ska till bugrun. Dock ska jag till berlin torsdag till söndag o tokmycket på jobbet då vi får se hur det blir.
Då var Hasses cab återlämnad. Det har varit kul att få rå om den ett tag och jag blev galet förtjust i färgvalet. Från början var den obeskrivligt grågrönkonstig, men efter hand har det blivit en klar favorit. En kulör jag själv aldrig skulle tänka på att använda men som är hur snygg som helst. Nu är det bara det sista kvar sen kan du ut och få lite vind i håret. 
Imponerad av hantverket vid cabmonteringen. Vilket tålamods krävande jobb,grymt snyggt
grattis till en fantastisk cab,Hasse 
Då var Hasses cab återlämnad. Det har varit kul att få rå om den ett tag och jag blev galet förtjust i färgvalet. Från början var den obeskrivligt grågrönkonstig, men efter hand har det blivit en klar favorit. En kulör jag själv aldrig skulle tänka på att använda men som är hur snygg som helst. Nu är det bara det sista kvar sen kan du ut och få lite vind i håret.
Ja på söndag em är det bara ut i garaget o köra
Imponerad av hantverket vid cabmonteringen. Vilket tålamods krävande jobb,grymt snyggt
grattis till en fantastisk cab,Hasse
Tack ska du ha 
Håller med!!! 
Snyggt byggt, som Mulle Meck skulle sagt
Otroligt jobb och snabbt o bra blev det 
Vad fin den blev!!! Riktigt bra jobbat!!
Sidor Föregående 1 … 39 40 41 42 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » vw cab 1302 renovering
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.