1

Hej Alla!
Börjar kolla lite vad som finns vad det gäller inredningspaneler/dörrsidor/skiljevägg till min 11-fönsters 66:a, helsoffa fram. Jag behöver allt. 

Finns det några andra tillverkare än TMI? Deras egna hemsida är ganska kass och jag har svårt att hitta.

Om man vill ha originallik 83 Mesh Grey, vilken färg gäller då i TMI:s (eller andras) sortiment?

Tack på förhand,
Jörgen

2

Ingen som köpt en ny inredning till sin splitbuss i 83 Mesh Grey?

//Jörgen

3

Fick precis hem mina sätesklädslar från TMI i just Mesh grey till min 65a. Riktigt fina! Köpte av Up north. Fick dem på 2 veckor

Barndoor Panel -1954x2 Typ1 -1950 EZ-camper -1965 EH pick-up -1958
[email protected]
0736696462
Sotarn

4

Vad kul! Vad var TMI:s benämning på den färgen?

//Jörgen

5

328 dark grey/ 334 mesh grey heter kombon

Ät gul snö, det kan vara öl.

6

lowang skrev:

328 dark grey/ 334 mesh grey heter kombon

Fantastiskt! Lite oroande dock att trots lång mailkonversation direkt med TMI så har dom inte lyckats svara på detta.

Nästa puck:

Det finns ett kit med 10 delar för buss, där ingår INTE mellanväggen. Min är helsoffa fram (non walk through). Någon som har handlat dessa delar och kan hjälpa mig få rätt. Jag gissar att det är mittendel, "hylla" (drink tray) och sidodelar (en på varje sida). Men svårt att fatta på deras hemsida. https://www.tmiproducts.com/

Sedan så ingår inte sidopanelerna i bakre lastutrymmet, ovanför motorn där det sitter fönster på en 13-fönsters. Någon som kan leda mig rätt angående dessa?

Tacksam för all input,
Jörgen

7 Senaste redigerad av 25hpman (2014-05-22 06:23:27)

Bakre gör du själv med metervara av den mörkgrå. Drinktray är rätt.
De har ju återförsäljare världen över, det kan vara därför de inte vill sälja till dej direkt.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

8

25hpman skrev:

Bakre gör du själv med metervara av den mörkgrå. Drinktray är rätt.
De har ju återförsäljare världen över, det kan vara därför de inte vill sälja till dej direkt.

För det första så har dom en egen webshop som man kan köpa av dem direkt. För det andra så har jag talat om för dem att jag inte kommer att köpa från dem direkt utan från en av deras återförsäljare. Jag vill bara få rätt grejer.

//Jörgen

9

Jepp, fick göra som 25 sade.
Och fick beställa mellanväggen 2ggr.
Trots klara besked skickade dem sidopanelerna till mellanväggen fast till walkthrough.
Märkligt när man beställt drinktray ICQ/ad

10

lowang skrev:

Och fick beställa mellanväggen 2ggr.
Trots klara besked skickade dem sidopanelerna till mellanväggen fast till walkthrough.
Märkligt när man beställt drinktray ICQ/ad

Var mellanväggen ett kit? Eller var det flera olika artikelnummer?

//Jörgen

11

Det var mauri på classic vw som skötte allt, jag skötte bara allt klagande ICQ/ad
Har för mig man beställde sidorna separat och grogghyllan för sig

12

lowang skrev:

Det var mauri på classic vw som skötte allt, jag skötte bara allt klagande ICQ/ad
Har för mig man beställde sidorna separat och grogghyllan för sig

OK, tack!

//Jörgen

13

25hpman skrev:

Bakre gör du själv med metervara av den mörkgrå.

Hur mycket material behöver jag av denna till båda sidorna?

Vänligen,
Jörgen

14

1 löpmeter. Den är ju 1.40 bred.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

15 Senaste redigerad av V-Dub (2014-08-29 12:06:09)

Tack Tomas! För båda sidorna alltså. (jag har inte bussen här så jag kan mäta)