Ja, så blev den såld ändå. Känns kalasbra att den får en ny chans i sitt liv, tänkte ett tag behålla den, men insåg att jag har egentligen inte tid med ett sådant projekt.
Och framförallt inte kunnandet som behövs. Men man kunde ju drömma lite...Bara att gratulera Peter, det blir säkert bil av den igen. Och om han startar en renoveringstråd här, så ska jag sitta på första parkett...Lycka till med den, Peter!
En annan sak jag glömt skriva här om motorn, klantigt, jag vet, men det blir så ibland. Mycket annat i tillvaron just nu.
Ni som PM:ar mig och vill lägga bud på motorn den vägen, sluta med det är ni snälla! Ta det här i tråden istället, så alla ser och kan följa med.
Och beträffande motorn, jag måste åka på jobb den 1 juni och blir borta en månad, kommer att behöva förbereda en massa saker den helgen, 31/5-1/6, så jag ser helst att den som köper motorn hämtar den före den helgen, d.v.s. under vecka 22. Hoppas inte det blir några problem, och jag ber om ursäkt för att jag glömt nämna det tidigare.
Kom ihåg det först igår under kommunikationen med Peter, då han köpte pickupen.
Vart jag tvungen att göra en roadtrip nu igen?
Jajamän, det ser så ut. Verkar inte ha varit någon annan än du som var intresserad av motorn, så den är din.
Hoppas det inte blir några problem för dig att hämta den före nästa helg.
Grattis till köpet!
pege
Har fått för mig att torsdag är en ledig dag så tänkte komma förbi då om det passa
Torsdag passar utmärkt, då kommer även Peter och hämtar pickupen. Ni kanske känner varann så ni gör sällskap hit?
Hur som helst är du välkommen på torsdag! Och du, jag PM:ade dig nyss.
pege
Ja, så är då pickupen på väg söderut till sitt nya hem. Macke och Peter reste precis härifrån med den. Jag är övertygad om att pickisen hamnade rätt efter att ha fått träffa dom två. Supertrevliga killar. Tack för besöket, och lycka till med projektet!
Supertrevliga killar.
Nä nu måste det vart några andra som hämtade pickisen...

GB du är en dummis! Och VI är snällisar!
Tack ,trevligt att träffas Pege ! Resan hem gick fint och efter lite pysslande lyckades vi lasta av pickisen på ett smidigt sätt
Peter ringde mig idag och berättade glatt att han lyckats trycka ut hytt-taket ! Blonk sa det och sedan var det återställt!
GW.P
Ska bli kul att se skönheten imorgon 
Kul att höra att hytt taket gick ordna till, Macke. Är också väldigt nyfiken på om Tomas lyckas skrämma igång 30 hästarn.
pege
Fick rycka ut och göra markarbete hela helgen så har bara hunnit montera den i startbänken än, ska igång denna vecka.