Genom tips via vänner / bekanta så kom jag över detta skogsfynd!
ca 25min hemifrån..!! Framvagn/bakvagn saknades, baklucka, pod, ratt, lysen likaså - dock satt pilarna kvar & var hela & fina'! 

Kollade upp med Lantmäteriet vem markägaren var & kontaktade mannen i fråga. Han var en trevlig man i medelåldern som berättade att hans far hade ställt dit bussen på en släde (som låg kvar ännu) på vintern, och hade bussen att sitta & fika i 
Efter en viss förhandling så blev bussen min, sålänge jag var rädd om skogen!
.....
Sagt & gjort! Idag blev det av..!
5dagar efter första mötet, med hjälp av 11 tappra män plus jag själv - fullt med diverse packning & några demobilar från jobbet! 

Lyxade till det lite för slavarna...! 

Med hjälp av lite rör & reglar så kunde vi utan några större problem lyfta upp bussen på mitt militärsläp med god markfrigång! Bussen stog ca 200m upp i skogen, men det fanns en gammal traktorväg precis till den så det var bara att putta ner den, lite guppigt & stenig men det gick fint 

Väl hemma så skruvade vi fast rullhjul under reglarna så vi kunde rulla runt den 

Jag gillar visserligen patinerad orginallack - men den här kombinationen ser ju ut som skit!
och så har den nog varit duvblå tidigare, så blå skall den bli åter!
Körde på med Boggieavfettning och det är fan starka grejjor! Körde med sånt i farsans panel i bagaget och där försvann orginalfärgen så det blev plåtrent!
Här försvann mycket färg här med
dock grundfärg där men den var blå lite här & var!
Får köra nån till vända sen.
Har filmat hela processen idag, lägger upp inom snar framtid 
Blir att börja fixa med kaross-snurra om nån månad, har lite att göra först 
Klart slut'!

Helt Ok ändå för jag har att göra lite på pickupen & farsans panel