Fan vilket jobb! Kör hårt!

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » The Bastard typ1 -66
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fan vilket jobb! Kör hårt!

Skönt projekt, fina resultat, prenumererar med en gång!
Den sliriga lilla stereomackapären du har gömt i handskfacket, går den på 6v eller ska den kopplas på det separata batteriet sedan?
Skönt projekt, fina resultat, prenumererar med en gång!
Den sliriga lilla stereomackapären du har gömt i handskfacket, går den på 6v eller ska den kopplas på det separata batteriet sedan?
Den går på 12v. Har kopplat den på omvandlaren. Så det får bara bli spelning när bilen är igång annars tömmer man batteriet. 
Såg att du va från molkom, där har sambon lite släkt. 
Rullarn skrev:Skönt projekt, fina resultat, prenumererar med en gång!
Den sliriga lilla stereomackapären du har gömt i handskfacket, går den på 6v eller ska den kopplas på det separata batteriet sedan?Den går på 12v. Har kopplat den på omvandlaren. Så det får bara bli spelning när bilen är igång annars tömmer man batteriet.
Såg att du va från molkom, där har sambon lite släkt.
Ahaa, kul pryl. Ja det stämmer, vilket släkte kan detta vara? Kanske nån jag känner?
Siv o Kristoffer steiner eller Tord Nilsson.
Siv o Kristoffer steiner eller Tord Nilsson.
Inga bekanta, så liten var nog inte världen ändå.
dieselknackare skrev:Siv o Kristoffer steiner eller Tord Nilsson.
Inga bekanta, så liten var nog inte världen ändå.
Haha. Nä tydligen inte.
Nu har jag beställt ny matta från up north.
Blev färgen Oatmeal med kantband i samma färg, blir nog inte mycke gjort med bubblan förän jag har fått den!
Den 12/5 är det dax för besiktning så jag har justerat bromsarna och bytt handbromsvajrar samt höjt den ett hack bak!
Monterat nya däck som jag vann på Bug meet förra året!
Provade även att montera dom röda kederlisterna men dom va för mycke rosa/röda så dom åkte av igen
Köpte brytarlöst till fördelaren så nu ska det monteras ihop med nya stift, kablar, lock och rotor innan besiktningen.
Då var besiktningen avklarad!
Fick en liten anmärkning på ett parkeringsljus som inte lös, fungerade kvällen innan när jag kollade alla lampor!
Men det behövde jag inte visa upp igen!
Fick ju montera direkt, men sen började det regna så jag hann inte klart!
Nu ska bilen bara återställas efter besiktningen och på lördag bär det av till Fanfest!
hur tyckte du TMI grejorna passade?
Enligt bilden ser det ju helt ok ut... Men samma fenomen på den mattan som på min. Alldeles för liten "flärp" under Stolen.. Personlige.n tycker jag att det blir snyggare om man skruvar bort växelspaken ochlägger mattan under och skruvar tillbaka.
Det passade väl helt ok, men tyckte oxå att flärparna under sätena va lite för små.
Tror det blir att jag skruvar bort spaken och lägger mattan under, men det får bli när det slutar regna!
Då var bubblan såld, så då var väl denna projekttråden avslutad!
Får se om där dyker upp nåt nytt projekt snart!
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » The Bastard typ1 -66
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.