Har köpt nya pinnbultar, måste tydligen bytas om man monterar dubbelports toppar.
Har inte lyckats skrapa ihop till nya toppar, därför vet jag inte vilken pinne som ska sitta var då det är olika längd på dem.
Vänlig själ som vet?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Byte av pinnbultar, från enkel till dubbelportstoppar 1300 block.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Har köpt nya pinnbultar, måste tydligen bytas om man monterar dubbelports toppar.
Har inte lyckats skrapa ihop till nya toppar, därför vet jag inte vilken pinne som ska sitta var då det är olika längd på dem.
Vänlig själ som vet?
Har inte lyckats skrapa ihop till nya toppar, därför vet jag inte vilken pinne som ska sitta var då det är olika längd på dem.Vänlig själ som vet?
Man behöver bara byta dom övre mittre...
Wow, tack för ett snabbt svar stickan. 
OPS glömde: till längre/kortare?
Marantz skrev:Har köpt nya pinnbultar, måste tydligen bytas om man monterar dubbelports toppar.
Har inte lyckats skrapa ihop till nya toppar, därför vet jag inte vilken pinne som ska sitta var då det är olika längd på dem.Vänlig själ som vet?
Man behöver bara byta dom övre mittre...
Kortare på dubbelport va? Ser det iaf ut som.
Enkelport
Dubbelport
Kortare blir det. Eller? 
Inga mer bud, lite svårt att se på bilden.
Dom övre i mitten är kortare än dom på sidorna om man kör med dp toppar!
Nu gör jag så, kortare i mitten. Tack för hjälpen Nicklas MrPete stickan. 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Motor, växellåda, bromsar, mekaniskt... » Byte av pinnbultar, från enkel till dubbelportstoppar 1300 block.
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.