Helgen den 24-25 maj 2014 är det nypremiär för något nytt i Sverige, Knutstorp Revival (Lilla Goodwood har någon kallat det)
Vad det handlar om är en biltävling och familjeträff där det även finns en bil och klädkod, det som gäller är kläder innan 1960-70 tal
Jag kommer att vara där hela helgen och antagligen campa över, jag har lyckat att boka en parkering yta inne på området för alla typer av VW bilar såvida de är äldre än 1979 (ungefär) men det skall var nostalgi och det gäller då även publiken.. :-) Vill ni campa i tält så går det säkert också vid sidan om din bil.
Ju mer nostalgi desto bättre reklam för VW, givetvis gömmer man undan den nya digitala system kameran och tar med den gamla 60 tals kameran som var ens föräldrar..
Kommer man inte på några kläder så fungerar alltid en gammal mekaroverall utmärkt
Nu hoppas vi att det blir så bra som bara entusiaster kan göra det till..
Så här skriver man på hemsidan http://www.ringknutstorp.com/knutstorprevival
"Knutstorps Revival 23–25 maj 2014, 350 historiska bilar på
startlinjen (RHK och Danska Mästerskapet), klubbavdelning,
gamla MC och trampcyklar, dödstunnan, antikmarknad,
hickorygolf, flygplan, mezzosopranen Annie Fredriksson,
stort restaurangtält med ett flertal krogar, vin och
champagnebar och musikunderhållning.
Klädsel 40, 50 & 60-tal, precis som på Goodwood Revival.
Man bokar sin egen biljett på hemsidan och använder en kod SK14, så får man lite billigare biljett (klubbiljett)
sen noterar man här också att man vill komma, detta så att jag kan boka upp parkeringsplatsen på området till Er, ingen boning ingen parkering i området 
Porsche buss 1973, Pickup Westfalia 1974, Pickup 1979, Formel Vee VeBo MK1 1966.
VW-Porsche 914/6 GT 1971, (VW-Porsche 914/6 GT 1970), VW-Porsche 914/4 1972.