Kolla vad jag hittade
det är väll samma?
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Lite kaffe till Påsk?
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara

Kolla vad jag hittade
det är väll samma?
Japp.
Nice, snygga bilder!
Gevaliabussen gjorde mig intresserad första gången jag såg den på en bild i arkivet. Jag gick tillbaka i arkivet många gånger bara för att kolla på bussen som jag tyckte så mycket om. Mitt bristfälliga detektivarbete att hitta bussen rann ut i sanden...........tills den dag det låg ett tips på klotterplanket. GEVALIABUSSEN TILL SALU! In på Blocket och titta på bilderna, pris:Bästa bud. Vad gör man? Jag hade ju precis inhandlat en annan split, också dyker den här upp till salu. Jag bjöd så mycket jag orkade och hade råd med. Killarna som sålde Gevaliabussen tog mitt bud direkt då det var högst, även fast det dök upp fler högre bud senare, stod killarna fast vid sina ord, jag fick äntligen köpa Gevaliabussen. Några veckor senare hämtade jag Gevaliabussen och drog direkt till Adelsöträffen och gladde närvarande med den fantastiska vagnen. Målet är att göra den körbar med minimal påverkan på den fantastiska logotypen.
Såg Gevalia bussen första gången i lokaltidningen på 80-talet. Har nog tidningen med bilden kvar från 1988. Var och tog kort på den 1998 tillsammans med en VWHK profil, dessa bilder finns/fanns sen på typ2 klubbens sida.
grymt loggad buss, hoppas du kan spara så mycket som möjligt av loggan 
Hej igen. Kul att se att du även har denna "pärla" har tittat på den många gånger.. Såldes även från granngården / jag som ringde i dag
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Lite kaffe till Påsk?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.