1

varför inte en tråd för tänkta bil byggen som man skulle vilja bygga men som kanske inte blir mera än en ide men som kanske smittar av sig o får någon annan att kanske bygga, dropp tanken jag bygger är typ ett sådant ja har funderat i typ 10 år att en sådan borde man ha,jag har alltid velat ha en ghia combi sedan jag såg en sådan som bygg model för mer en 10år sedan, den var sänkt o hadde surf bräda på taket hur cool som helst,att korsa en ghia med en t-3 variant är själva iden (ja just det jag har ju ett ghia obj Default/hmm ) det måste ju finnas en o annan varför bygger man inte en sådan ide ute i landet

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

2

Det va en sån på gång på Meanbugstiden, Kenny Krom skulle bygga en Ghia Combi och använda sig av Opeltak (?) tror jag de va.
Skisserna va riktigt snygga och alla delarna föll på plats med hjälp av Meanbugs'are men så hände inte så mycket med projektet, tror det 'rann ut i sanden'...
Kenny är ju här på forumet också, hör med han vad som hände. http://boxerville.se/forum/profile.php?id=126

Buy the ticket, take the ride... - HST

3 Senaste redigerad av harved (2014-05-15 19:06:05)

Jag blev själv väldigt sugen på att göra en t34 kombi när jag satt och gjorde den i photoshop, men det får räcka med bilderna av den ett tag till.
Hittade bilderna jag gjorde åt Kenny

Post's attachments

Kenny projekt (kopia).jpg, 168.97 kb, 800 x 533
Kenny projekt (kopia).jpg 168.97 kb, 162 downloads since 2014-05-15 

Kenny projekt 3 svart nya fälgar.jpg, 146.99 kb, 800 x 533
Kenny projekt 3 svart nya fälgar.jpg 146.99 kb, 135 downloads since 2014-05-15 

1966 Splittpickup "VWerner"
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=192

Medlem i Halmstad Luftkühlers

4

Ja just det, hade ju glömt dessa Henke. Fan, de är fina.

Medlem i Halmstad Luftkühlers

5 Senaste redigerad av Finnfisher (2014-05-15 20:08:55)

Fina bilder på ett skitsnyggt projekt. T34..Mja...men som kombi eller variant eller vad man nu ska kalla den blir den ju vansinnigt snygg. Sen gör ju de där randarfälgarna vilken som helst bil snygg ICQ/ab

6

Och taket från en Opel Rekord Caravan med baklucka och sidor låg kapat och klart länge här på gårn innan det hamnade i en container... synd att det inte blev nåt men så är det ibland..  Default/hmm

You´ll never know...

7

den blev ju riktigt snygg  ICQ/af  ICQ/af  ICQ/af

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,