1 Senaste redigerad av Bugrunner (2011-05-26 09:16:04)

Ja,alla andra lägger ju upp projekten så jag gör väl likadant då. ICQ/ad
BästeBubblan inhandlades i grannbyn Grästorp för den hutlösa summan på 2500:-....
vid en första anblick trodde jag och Bror att vi gjort ett klipp..(oj va fel)...Det är ju alltid mer rost än man tror,men skam den som ger sig.Nu börjar det arta sig efter en kvadratmeter plåt.
Åter till bilen.Det jag vet om den är att ägaren innan han jag köpte den av är en kvinnlig polis,samt att någon lackat om den från silvermetallic till ljusblå.Den har även kortare lägen i vxllådan samt skivbromsar....Om någon vet något om den så skriv gjärna...nog babblat,här kommer bilderna.

Dom nya dörrarna på plats

Post's attachments

DSCI1268.JPG, 140.55 kb, 640 x 480
DSCI1268.JPG 140.55 kb, 260 downloads since 2011-05-26 

Jag kör Bubbla med Mc-Phearson.Och jag är stolt över det.......

2

Bugrunner skrev:

Ja,alla andra lägger ju upp projekten så jag gör väl likadant då. ICQ/ad
BästeBubblan inhandlades i grannbyn Grästorp för den hutlösa summan på 2500:-....
vid en första anblick trodde jag och Bror att vi gjort ett klipp..(oj va fel)...Det är ju alltid mer rost än man tror,men skam den som ger sig.Nu börjar det arta sig efter en kvadratmeter plåt.
Åter till bilen.Det jag vet om den är att ägaren innan han jag köpte den av är en kvinnlig polis,samt att någon lackat om den från silvermetallic till ljusblå.Den har även kortare lägen i vxllådan samt skivbromsar....Om någon vet något om den så skriv gjärna...nog babblat,här kommer bilderna.

Dom nya dörrarna på plats

Fick även tillbaka tankluckan från provlackeringen i går kväll..Den blir det

Post's attachments

DSCI1273.JPG, 905.93 kb, 1600 x 1200
DSCI1273.JPG 905.93 kb, 267 downloads since 2011-05-26 

3

Den blir nog fin som blank, tycker inte dom passar som råttor Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

4

Bugrunner skrev:

Den har även kortare lägen i vxllådan

Det sitter nog antingen en spak med annan utväxling eller en växellägesförkortare undet originalspaken.  ICQ/ad
I annat fall är det något riktigt exklusivt som inte går att lösa för pengar.... vilket förefaller otroligt.  ICQ/ad

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

5

Johan W skrev:

Den blir nog fin som blank, tycker inte dom passar som råttor Default/hmm

Nej....hade en 65:a ratlooker innan...Men nu blir det cal-lookerstuk istället

6

Svwerker skrev:
Bugrunner skrev:

Den har även kortare lägen i vxllådan

Det sitter nog antingen en spak med annan utväxling eller en växellägesförkortare undet originalspaken.  ICQ/ad
I annat fall är det något riktigt exklusivt som inte går att lösa för pengar.... vilket förefaller otroligt.  ICQ/ad

Enligt min brorsa som skruvat med dom innan så sitter det inget annat än orginal under spaken.....men som du säger så låter det otroligt att det skulle sitta något dyrt i den ICQ/ab

7

Är det en originalspak så sitter det nog en distans på ett par cm mellan tunneln och spakfästet. Vem har sagt att det var en speciell växellåda?

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

8

Svwerker skrev:

Är det en originalspak så sitter det nog en distans på ett par cm mellan tunneln och spakfästet. Vem har sagt att det var en speciell växellåda?

Ingen.Men brorsan har en 72:a och han tycker spaken är tajjtare än hans som dessutom är nyrenoverad.Den distansen du pratar om finns inte i bilen än...men den är beställd från cvw...Vill ha ännu tightare låda ICQ/ag

9

Hann du få tändningslåset innan helgen? ICQ/ab

10

Michos Miche skrev:

Hann du få tändningslåset innan helgen? ICQ/ab

Jajjemän...monterat och klart ICQ/ag

11

Härligt! Bubblan blir nog skitbra ska du se ICQ/ab

12 Senaste redigerad av Bugrunner (2011-05-31 20:35:27)

Michos Miche skrev:

Härligt! Bubblan blir nog skitbra ska du se ICQ/ab

jag är helt övertygad om det....ska svetsa bakskärmarna samt lite listhål...sen bär det av till lackeraren ICQ/ab
Har pengarna kommit in förresten?

13

Yep, fungerade bra ICQ/ab Ska bli kul att se hur bilen blir. ICQ/ab Jag har mer grejer ifall du behöver någonting, har skrotat ner en 71:a.

14

Michos Miche skrev:

Yep, fungerade bra ICQ/ab Ska bli kul att se hur bilen blir. ICQ/ab Jag har mer grejer ifall du behöver någonting, har skrotat ner en 71:a.

Det är inte omöjligt att det blir fler prylar framöver....Jagar en svart vinylförarstol

15

Det gör jag också, så det kan jag tyvärr inte hjälpa till med ICQ/ab

16

ICQ/ac