1

Jag är intresserad av tidsenliga grejer till bubbla, passat 70-tal. Samt VW t3 80-tal. Även "universal" grejer som passar. Tips på grejer mottages gärna!
Klistermärken/stickers, kulsits, jalusi, gammal bilklädsel, blommiga filtar, bilradio med rattar, udda tillbehör mm. Skojiga kultgrejer helt enkelt, behöver inte vara orginal grejer.  ICQ/ab

2

Har en förvaringsavordning som träs över växelspaken i nyare bubbla 70-tal och står sen på ramtunneln. Skicka ditt mobilnr i PM om du vill se bild på den

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

3

0736-350341

Finns att köpa nya för 150kr exlusive frakt, så vettefasen om det är värt att skicka? Default/hmm

4 Senaste redigerad av Peter S (2014-05-14 12:35:34)

ViktorE skrev:

0736-350341

Finns att köpa nya för 150kr exlusive frakt, så vettefasen om det är värt att skicka? Default/hmm

Nu jämför du äpplen med päron.
Misstänker att du pratar om förvaringkorgar i lackerade/kromad ståltråd. De träs inte över växelspaken.

http://www.classicvw.se/images/products/100226.090445.jpg

Det opec pratar om är med största sannorlikhet en vakuumformad mittkonsol i svart plast och med förvaringsfack med träimitation i botten. Rätt/fel?
Brukar poppa upp lite nu och då på marknader och nätet.

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

5

Peter S skrev:
ViktorE skrev:

0736-350341

Nu jämför du äpplen med päron.
Misstänker att du pratar om förvaringkorgar i lackerade/kromad ståltråd. De träs inte över växelspaken.

http://www.classicvw.se/images/products/100226.090445.jpg

Det opec pratar om är med största sannorlikhet en vakuumformad mittkonsol i svart plast och med förvaringsfack med träimitation i botten. Rätt/fel?
Brukar poppa upp lite nu och då på marknader och nätet.

Jaha, sorry. Ja en sån på bilden tänkte jag på. Du får gärna skicka ett kort på din. ICQ/ag

6

Ja du tänkte fel och Peter S tänkte rätt.. skicka mig ditt telefonnr. så ordnar jag en bild.

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

7

opec skrev:

Ja du tänkte fel och Peter S tänkte rätt.. skicka mig ditt telefonnr. så ordnar jag en bild.

0736-350341