Bra jobbat! !! Funderade oxå på retro på en av mina 1303or men det känns så fel med just den modellen
![]()
Jag har aldrig varit en fan av 16tummare och kommer själv köra minst 18..visst kanke 17 om jag hittar nåt som är fint!
Ska det vara 16 så vill jag att det ska vara låg et annars ser det att vara åt org hållet och jag kan inte se mig åt det hållet![]()
Dessutom så passar de 18" fälgarna sjukt fint med den färgen på bbilen om du har tänkt dig behålla den. Det kommer inte att se löjligt ut med rätt höjd på bilen.I slutändan är det du som ska ha bilen
Tackar
Nja jag har lite svårt för 16tummarna just eftersom utbudet av däck och priset på dom inte är det bästa. Men att köra mindre fälgar och däck hjälper en att sänka bilen ordentligt också 
Vill ju ha den riktigt låg!
18 tummarna har du nog rätt i ser riktigt bra ut i färgkombination just eftersom jag planerat att köra cal-look lister till rutorna och lacka allt krom blanksvart eller grafitgrå.
Det tråkiga är att compo fälgarna behöver tas isär och lackas och poleras. Och en av 18 tummarna har fått smaka på ett rejält potthål så den behöver lite massering för att bli bra igen. Men de jobben tänkte jag ta när bilen är helt klar och rullar igen.