andreas vad letar du efter för delar????
bugrunner jo man ska alltid se det positivt och holla humöret uppe det är ju bara att gilla läget och bättre det hände nu istället för på vägen ner nu finns det ju tid att fixa till det..
motorn är helt stum 
Förgasare Typ3, enkelgasare. Men de verkar ha löst sig, ska få låna en och prova med. sen har ja köpt dubbla gasare som ja ska få till på nåt vis.
säljer du ovalen får du ju bara "skal" kvar 
blir massa plats över på uppfarten om du säljer ovalen.
eller har du något nytt på gång ?
- Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74 Typ 1 Shorty -65
Bara du inte skriver här sen. 
vwgöran japp tyvärr är den det
opec: nej kommer att sälja iväg nästan allt jag äger i vw väg , har hänt tråkiga grejer och jag har inte råd att ha kvar alla bilar..
j:son jo klart att jag kommer att ångra mej sen men men har viktigare saker jag måste fokusera på nu..
hoppsan ! synd när du var så nära att åka lite vw... motorproblemen är ju ingen större biff...
Tråkigt att det blir så ibland, men när det inträffar så är det ju klart att saker och ting måste lösas. Hoppas det ordnar sig för dig
nu har det vänt lite fick passat cc såld och då ser det lite ljusare ut igen. så på fredag kommer det en 1600cc motor hem till mej o motorn är redan ur bubblan så än finns det hopp att få njuta av luftkylt en sommar 
35 2011-06-01 07:33:11 Senaste redigerad av rs68 (2011-06-01 07:33:43)
Kul och höra Tord. Tråkigt att behöva sälja en oval i detta stuket
Hoppas att du får den att funka.
ja nu ser det ljust ut med det mesta, ska prata med mäklaren idag o med banken den 15e. går allt som jag vill så kan jag ha huset o bilarna (split pickupen och ovalen samt 51an) kvar så får se. men hoppas allt ovalen vara klart för bes tills nästa torsdag då blir det att åka ner till bug run med den..
bara att kämpa på när det ser mörkt ut och stort tack till niklas utter som hjälpt mej med bilen.
Gött tord!!! hoppas på de bästa!
det går inge bra just nu, men blir den inte såld nu så ställer jag undan den tills det finns lust att skruva igen..
Rullar visst i Belgien nu

frän bil!! den skulle man haft...

Ja fan den skulle man haft....
hehe