har länge varit i valet och kvalet mellan en riktig cab eller en soltaks-bubbla. Till slut fick min frisyr göra det slutgiltiga beslutet, och siktet är nu inställt på en soltakare 
Årsmodell 1958-1967 (ja, jag vet att soltaket försvann efter -63, men är arbetet bra gjort så funkar det bra med ett eftermonterat också. Årsmodells-önskningen är alltså att jag vill har stor bakruta och liggande strålkastare)
Hyfsat original är ju trevligt, men sänkning, ormbo och liknande funkar så klart. Dock vill jag inte ha någon 90-tals-Callook-bil med konstig färg, opel-stolar, plastvingar och sånt.
Och med original menar jag inte någon välputsad pärla, utan det bör vara en bil man vågar använda.
Krav på bilen är att den är konventerad till 12v, körklar och finns inom en inte allt för lång resväg från Örebro 
Önskemål är att det är något större motor än 1200, men inget trimmat monster. En vanlig väl fungerande 1500 eller 1600 skulle vara toppen.
Prisklass?
20.000 - 60.000 kanske? Beroende på hur många av mina önskemål som är uppfyllda 
Skulle någon ha slängt i ett soltak i en Typ 3, så kan det också vara intressant, så länge ovanstående krav och önskemål överensstämmer någorlunda 
Skicka ett PM, ett mail: pepper1975 @ gmail.com, eller en brevduva med lite information vad ni har att erbjuda 
Mvh
Micke

Rätt färg o allt!