Söker förslag till återförsäljare av Golvpanel i lastrummet , till ok pris
Självklart till T2
Mvh
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ2: Splitbuss » Golvplåts återförsäljare
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Söker förslag till återförsäljare av Golvpanel i lastrummet , till ok pris
Självklart till T2
Mvh
T2 o splittbuss är inte samma sak...självklart. 
Till ok pris!! kommer du aldrig att hitta men kvalité finns det olika!
www.vwsplitparts.com kass att ha o göra med Dyr frakt 190eur
www.autocrafteng.co.uk Där alla köper sina plåtdelar!!
www.customandcommercial.com Jag köpte min gröna plåt här 115pund frakt
Ett grönt golv kostar ca 6000kr
Skall du köpa ett bra lastrumsgolv för lastrumsdörrar på vänster sida (som var det vanligare i sverige, men inte i resten av världen), så är det bara Gerson som kan erbjuda detta. Jag trodde bara det var vwsplitparts i holland som säljer Gersons plåt här i europa, men jag kan ha fel. Vet dock att det historiskt sett varit långa leveranstider på denna grönplåt. Vi pratar inte veckor eller ens månader utan år i vissa extremfall....
PS/ Vad 25hpman menar är att det för en renlärig VW-fetischist är en jäkla skillnad på typ 2 och T2. Med T2 avser man andra generationen typ 2, dvs bay window 
På Ben Pon träffen visade http://www.evamclassic.com/ upp Klassic Fab´s plåtdelar. De tycks ha allt i lager.
Ser ut som att VW Split parts och Evam Classic är samma företag.
Samma adress och VW Split parts hemsida har fått logos från Evam Classic, tror inte dom har haft det förr...
Har beställt från lite saker från vwsplitparts/evam classic för ett tag sen, de var bra att ha och göra med. Tog kanske en vecka eller två för han var bortrest ett par dagar.
Står ju på vwsplitparts hemsida vilka bitar som finns i lager, så länge man inte köper saker som inte finns hemma så ska det nog inte ta så lång tid innan man får dem.
Frakten gick på 49 euro, då var det dock mindre saker än ett lastrumsgolv typ ett paket säg 1,2x0,5x0,2 meter kanske med 10 mindre plåtar i.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ2: Splitbuss » Golvplåts återförsäljare
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.