1

Söker två ryggdelar till zwitter stolar. Brunt fiskbensmönster. Även andra tygdelar kan vara av intresse, för att lappa mina ryggar.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

2

Har två tygflärpar som du kan få nästa gång vi ses. De kommer från ett par dörrar, klistrade mot dörrskrammel.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

25hpman skrev:

Har två tygflärpar som du kan få nästa gång vi ses. De kommer från ett par dörrar, klistrade mot dörrskrammel.

Annars kan jag ta dem då det beger sig ICQ/ab

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

4

Annonsören sover...

5

Joo tack HP, jag tar gärna emot dom! Om det funkar för dig å henke så kanske ni kan lösa detta plus mätaren på faan fest?

Om någon råkar ha en komplett rygg är den fortfarande av intresse då en olappad är ännubättre än en med lapp... ICQ/ab (Fast ska jag sitta på så blire ju ändå en lapp på sätet... hehe)

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett

6

Mätaren?

7

Visst fick du in pengar för den? 50kr för den trötta tankmätaren

Tel 07noll357185ett

8

Just det ja...jo, det är riktigt. När vill du ha den då?

9

Om det funkar för dig å henke så kanske det går smyga med till fan fest, å göra överlämning där?

Tel 07noll357185ett

10

OK