Ja nu börjar det suga i träff tarmen även om det är lite kyligt just nu
Vilka kommer? http://bugrun.com/
Sugen på en dagstripp om jag inte arbetar. För enda fördelen med Bug Run är väl att se alla luftkylda fordon från södra Sverige som inte kommer till Bug Run Classic. 
Ajm kåmming fre-sön :-)
hakar gärna på över dan om du har plats jb. behöver ju lite grejer.
Bugrun here we go 
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P
Ja nu börjar det suga i träff tarmen även om det är lite kyligt just nu
![]()
Vilka kommer? http://bugrun.com/
Din tarmstatus kanske var lite i överkant på information men till bugrun ska jag...
Bastards Speedshop kommer , minst 3 bilar ! Vi kör redan torsdag så man kan få en ev bra plats 
kanske att man åker dit en sväng på fredagen, dåligt timing med studenthelgen 
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Insläpp från Torsdag kl18, så ni inte missar det.. 
Frågan är om man är med redan från torsdagskvällen eller om man väntar till fredagen.
GB skrev:Ja nu börjar det suga i träff tarmen även om det är lite kyligt just nu
![]()
Vilka kommer? http://bugrun.com/Din tarmstatus kanske var lite i överkant på information men till bugrun ska jag...
Du tycker om min tarm...
För min del så hänger det såklart mycket på väder när och hur man åker ner 
Jag Kommer för nu har jag köpt mej en ragtop ifall bussen inte hinner bli körklar 
[ VW Typ1-64 2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]
Funderar på att åka fre-sön. Då jag är newbie på bubbla samt inte litar 100 på Bettan så hänger det nog på om man hittar några att köra med från Stockholmen till Mantorpet... dels av rena överlevnadsskäl, men också att man kanske kan lära ett och annat på resan då längsta trippen jag gjort hittills är knappt 8mil 
fredag till söndag i buggy som vanligt 
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad
Lär väll bli att åka dit onsdag kväll/natt, dock men väldigt kluvna känslor när kurvan inte kommer vara öppen. Men men, får väll hitta ett nytt smultronställe ;(
Funderar på att åka över en dag, men blir kanske Volvo dit för jag har nog inte fått ihop bilen tills dess
Kanske, då man inte har körkort, men kanske kan hitta någon o åka med
(Fan! Man skulle ju ha fyllt bara en månad innan så kunde man ju kört baggen upp
)
Har VCDS/VagCom
fredag till söndag i buggy som vanligt
Då ses vi på E4 som vanligt 
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Jag hade med tänkt åka dit i år men nu ser det mörkt ut. Finns nog ingen chans att jag får klart bilen 
Haha vilken fina buss jag såg 
Bodyforce din kropp vår styrka
Kosttillskott & träningsutrustning.
Gilla oss på faisbok och få 5% på köpet.
Hmmm...det brukar ju komma en inbjudan till marknaden för oss som stått där i flertalet år, men nu har det inte dykt upp nåt. I fjol gick ju luften ur marknaden totalt när köparna uteblev...nu verkar det inte vara någon marknad kvar för någon att besöka...
Nu har det kommit info för säljare...
Så för att maxa försäljningen så blir det 24-timmars försäljning i år! På två platser...
http://bugrun.com/bugrun/boka-marknadsplats/
50 Barndoor Skåp (delägare) -51 Barndoor Kombi -55 Barndoor Pickup
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00 Ford -34 Cabriolet
Jag Kommer för nu har jag köpt mej en ragtop ifall bussen inte hinner bli körklar
Härligt .Den vill jag se 
Lär väll bli att åka dit onsdag kväll/natt, dock men väldigt kluvna känslor när kurvan inte kommer vara öppen. Men men, får väll hitta ett nytt smultronställe ;(
Klart man ska till Bugrun! Troligtvis hänger jag på dig Gustaf på Onsdagen!
Nu har det kommit info för säljare...
Så för att maxa försäljningen så blir det 24-timmars försäljning i år! På två platser...
Nattöppet är en kul grej, det bäddar för en del fylleköp 
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"