1

tjena sålde min älskade bubbla förra året för att få ihop pengar till en kombi mitt första barn föddes i November  ICQ/ag men nu är det husköp på gång och eget garage och så klart spinner hjärnan igång och vill köpa bubbla igen HAHAHA

så nu sitter man och planerar för inköp vet inte riktigt när det blir av men så fort man hittar något som känns rätt så slär man väll till  ICQ/ab

men till min fråga finns det några som har satt in sin barnstol i en bubbla? hur har ni fäst dem då? tänkte att det kan ju vara bra om sonen min kan få följa med framöver  ICQ/ad

2

Kan ta ett foto om en stund, åkte med dottern igår och det gick fint, stolen sitter stadigt. Att tänka på är att jag monterat 3-punktsbälten i min bubbla.

3

Ja det känns väll som den enda säkra lösningen nu när jag har tittat runt lite

4

Sorry.. jag glömde ta foto.. o sen skulke sambon köra så då fick jag flytta över den till bruksbilen..

Men med 3-punktsbälten är det straight forward, straps runt stolsunderrede och dra igenom bältet.

5

Är det nån som har löst det och monterat barnstol när det inte finns bälten i bubblan, jag har en 55.a som jag skulle vilja montera en barnstol i!

Tempo Matador -50
Oval-55 (släktbilen)
Splittbuss -64 dubbeldörr 11w
BMW 320D Touring M-Sport XDrive -21

6

bakåtvänd går ju bra. använd original 2 små bältena man brukar köpa till och dra ner dom under stolen i lämpligt fäste. bak kan man dra ett spännband.

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg

7

Eller så monterar man i bälten, det vill man ändå ha när barnet är större och åker på dyna eller direkt i stolen. Kit finns på tex paruzzi.

8

Bild  ICQ/ag

Post's attachments

bubbla me maria 1.jpg, 470.29 kb, 1188 x 872
bubbla me maria 1.jpg 470.29 kb, 136 downloads since 2014-05-10