1

Hur mycket ska en frisk eberspächer dra bensin?
Läste på nått annat forum att den ska dra 3dl i timmen, stämmer det?
I sånna fall är det inte så farligt tycker jag ICQ/ab .
Hur många ampere drar en eberspächer?
Tacksam för svar ICQ/ab

2

Ja 3dl stämmer nog ganska bra. När den väl tänt drar den inte så mycket men jag TROR den är säkrad med 25A. Har en manual någonstans, jag kan försöka leta upp den om du vill.

T1 -67   (T1 -66 Såld. ADHD-Kermit har fått ny vårdare..)   T3 Buss -80 - Luftkyld

West Coast BugMeet 
www.bugmeet.se

3

Leta gärna upp ICQ/ag

4

Du har mail

T1 -67   (T1 -66 Såld. ADHD-Kermit har fått ny vårdare..)   T3 Buss -80 - Luftkyld

West Coast BugMeet 
www.bugmeet.se

5

Tjena Skulle va jättebussigt om du kunde skicka mig manualen också då jag ska sätta igång min eber  ICQ/ab
mvh Magnus

6

Du har oxå mail..

West Coast BugMeet 
www.bugmeet.se

7

Också jag står inför samma uppgift och skulle vilja ha ett mail, om du inte tröttnat på utskick ICQ/ab

1975 latebay med ´79 GE motor

8

ingen fara.. skicka ett mail till mig så kommer den i retur. Lyckades inte bifoga pdf:en genom forumets mailfunktion..

West Coast BugMeet 
www.bugmeet.se

9

Min eberspächer ryker mörk grått rök när den är igång, men har haft den bara igång ungefär 3 minuter efter att den har stått ett par år på hyllan. Kan det vara att det finns gammalt skräp inne i eberspächern som bara ryker? Har rengjord brännkammaren men den ryker fortfarande. Kan det vara att den får för mycket bensin, men då borde den väl smälla från avgasröret?
Mvh: Joni

10

Nu funkar ebern som den ska ICQ/af

11

Nu e de här en gammal tråd men PeterJ jag mottager gärna manual oxå om de går för sig ICQ/ag

Bubbelicious For Life

12

TjejApa skrev:

Nu e de här en gammal tråd men PeterJ jag mottager gärna manual oxå om de går för sig ICQ/ag

Me too! Tack på förhand!

VW 1303S -73 (o\!/o)
Har VCDS/VagCom

13

jag köpte en eberspächer b3l (3Kw) den drar ca 4A när jag mäter upp den det brir nästan 50W

VW Bay 72 Westfalia
VW 1600 tle Fastback