Jag upptäckte precis att jag har ett stänkskydd till bubbla med VW loggan i metall.
Fick för mig att det är lite ovanligt.
Är det det månntro, eller har jag drömt?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Är det ovanligt med stänkskydd med metall-logga?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag upptäckte precis att jag har ett stänkskydd till bubbla med VW loggan i metall.
Fick för mig att det är lite ovanligt.
Är det det månntro, eller har jag drömt?
Ovanligt = sällan nuförtiden. Rare = knappast....
Ok.
Då slänger jag det också då!
Man kan ju se det ur ett icke 25HP perspektiv åxå.. har inte du sett det innan och inte jag heller så är det väl åtminstone lite ovanligt för nog måste både du och jag Nisse sett ett par hundra bilar innan..
Häng det på väggen så länge.
kommer ihåg i min ungdom, att jag plockade ut ett dylikt vw märke ur en stänklapp... finns säkert i gömmorna.. tandad ytterkant.
finns säker någon som vill ha det..
Vadå. Ska du slänga dem? Isåfall köper jag det
Nä.
Jag slänger det inte.
Sätter det på väggen så länge!
Liite ovanligt är det nog.

Dom är inte vanliga , är själv på jakt efter sånna!
kommer ihåg i min ungdom, att jag plockade ut ett dylikt vw märke ur en stänklapp... finns säkert i gömmorna.. tandad ytterkant.
![]()
finns säker någon som vill ha det..
sånna har jag med, dock har jag inte plockar ur dom själv. köpte dem då jag trodde de var nåt att sätta i grillen på en jetta/golf 
Monterade såna på min -65a förra året..! 
Jag trodde också att de var ovanliga, de lär ju iaf vara ovanligare än vanliga med målade loggan... 
Ja, jag skrev ju att de var ovanliga men sällan "rare".
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Är det ovanligt med stänkskydd med metall-logga?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.