Lördag 3/5 vid 2-tiden tänkte vi ha en folkafika hos oss, så ta med bilen och dyk upp.
hinner inte få igång motorn tills lörda! såå får åka fuktskadat... om man inte råkar hitta en vääldigt fin trailer så man kan köra trailerqueen! 
Bob-Notchback 1500S -65
Instagram: bob.turri
Ähh, luftkylt är överskattat!
Har glömt att nämna, körv & kaffe is on da house!
Tyvärr är det iläggning av båtbryggan samma dag. 
Annars hade det rullat in en fet Gipsy på gården. 
Hoppas vi ses på någon/några träffar i sommar!
Hälsa den bättre hälften också! 
Men va fan Micke. Jag är ju bortrest den här gången åxå...
Jaja, får väl fika i Ilsbo nån annan gång då...
Ska försöka masa mig dit jag med.
Jag och familjen var dit idag istället!
Tack för kaffet och ni som ska dit , be att få se i fotoalbumen från tidigt ´90 tal. Många godbitar där ! 
Tyvärr är det iläggning av båtbryggan samma dag.
Annars hade det rullat in en fet Gipsy på gården.
Hoppas vi ses på någon/några träffar i sommar!
Hälsa den bättre hälften också!
Alltid är det någon som inte kan, men vi kommer att synas ute i sommarträffSverige, du behöver inte vara orolig!
Jag hälsade mig själv..............men frun sa att jag skulle hälsa tillbaka............. 
Vi tittar förbi 
Tack för en trevlig stund och gott fika hos er idag.
Tack till Micke å Annelie för vwfikat. Kul å tjöta lite å få lite inspiration att dra igång folkan. Var några år sen lagomt reseavstånd åxå. Kul med lite 80 tals bilder från Sun Shine tiden! Vi får se vem som får fart på snurran först Micke dax å få fart på din 1835a innan den byter ägare igen
Om/när nästa sväng hoppas jag åka flakbil iaf 
Tack alla underbara folkavänner som dök upp, det är tack vare er en sån här dag blir så härlig!
Kul att se några gamla byggen rulla igen. ........ 
Vi får väl ta en hederlig gammal styrkemätning i sommar herr Lunden, om du vågar! 
Givet Sivert! Kommer att bli ett magiskt race.. Just nu e bilen aningen snabbare än inlandsisen, men jag är kraftigt på G. Tar du den röda eller gröna kinapuffen 
Tja, vi tar väl enhjuling till getberget, vill inte vara alltför överlägsen...........