1

hej har en typ 1 61a som gått 5300mil som jag precis inhandlat, men har börjat fundera på om jag inte betalat för mycket. så jag undrar vad ni tycker är en rimlig peng för en sådan. alltså en 61a helt utan rostangrepp, riktigt fin i plåten men lacken är slut men med fin patina, nya däck fälgar och navkapslar, komplett bil inget saknas, dock obes och tändningen behöver ställas. vad tror ni är lämpligt att betala för en sådan?

Post's attachments

image.jpeg, 41.15 kb, 320 x 240
image.jpeg 41.15 kb, 474 downloads since 2014-04-29 

2

30K?

VW Bubbla Typ1 1964 "White lady"

Pulver is da shit!

3

5300 mil? Hur är det dokumenterat? Ser ju mer sliten ut.

Gubbjävel; dvs originalfantast

4

20-30k...någonstans där. Men är den helt orginal? Ser ut som den har blinkersar påskruvade på B- stolpen och framvagnen har sänkspindlar monterade. Hursom en fin bil!
Om det inte finns rost på platta och kaross är det värt hur mycket som helst om/när du vill utveckla din bil.  ICQ/ab

5

okej då betalade jag inte för mycket iaf. kan inte säga hur ärligt det är med 5300mil men förra ägare känner alla tidigare ägarna sedan ny så han trodde det stämde. lacken  ser som sagt riktigt sliten ut men tror dom gjort en garagelack direkt på originallacken och sen lacka nån konstig färg uppe på den nya ICQ/ad
men som sagt ingen rost över huvud taget. blinkern är jag osäker på trodde det var original? och tror den är inte sänkt bara bilden som luras ICQ/af blir nog originallack till vintern (golfblå) tack för svaren btw!