Funkar ovanstående kombination? Jag skulle vilja ha en mk1 "GTI-ratt" i min hütt, är det samma som övriga vw runt -90 att det sitter en lös splineshylsa på rattaxeln? Eller går det inte alls?
Jag tror att det går, men det är väl bara att testa eller? Jag är dock löjligt nöjd med min uppdatering till en tidig T4-ratt. Betydligt bättre stöd för händerna och handlederna. Dessutom ser det mycket bättre ut.

/S
Blir det inte svåra att svänga med den lilla ratten? Finns ju ingen servo menar jag.
Blir det inte svåra att svänga med den lilla ratten? Finns ju ingen servo menar jag.
Den har nog servo + mycket mer
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab
ehillberg skrev:Blir det inte svåra att svänga med den lilla ratten? Finns ju ingen servo menar jag.
Den har nog servo + mycket mer
Jahaja det var en 90a 
Jepp! Men arbetsdagen slutade med att arbetskamraten backade in sin v70 i sidan så nu kan jag sluta spekulera för ett tag!!
...
Tänkte precis skriva att det där får du ta o utveckla!!
isch!!!
har den tagit allt det som syns på bilden? Eller där e något från innan med?
Nej, allt ihop, hans dragkrok tog vid stöten och hans bakskärm bakom min dörr, flyttade min kärra 30 cm i sidled! Även framtagen fick sej en snyting då det är lite "bumpsteer" tendens nu! Helgen börjar bra!!