Såld
Bes till 30/4 2016!
Går bra! Bromsad/mappad av Ärtan hos PPF
till 392hk 445Nm på naven vid 1,6 bar och 6500rpm. 400Nm från 4600 rpm.
Nytt och bara gått nån timme: sprut, turbo, WG, tändspolar, lambda, bränslepump, vevstakar och lager i motorn.
2321cc typ4
4" deutz-cylindrar
Smidda Ross-kolvar
H-profilstakar AA
std-vev med 5 extra stift mot svänghjulet
Web 86B kam
alu-stötstänger
dubbla ventilfjädrar
Portade squareport-toppar 44x38
Vipec V44 sprut
E85
Siemens 788cc spridare
Precision 5558 ,82 avgashus
Precision 46mm wastegate
Direct fire (4 separate tändpolar)
Innovative MTX-L bredbandslambda
Bosch 044 bränslepump
Växellådan har jag inte lika bra koll på. Den har iaf 3,88 m superdiff och dreven är bytta till grovtandade om jag kommer ihåg rätt.
Drivknutar från bay
Vaggan bak är en irs-konverterad swing. Allt sitter i nylonbussningar.
Extra kränghämmare fram och bak
Hålborrade skivor runt om. Bromsar bak från Audi A3, fram är det bromsok (nya) med större kolvar. (48mm)
Invändigt är det en läderratt, triggershifter, mätare för oljetemp, oljetryck, laddtryck och varvräknare och lambdamätare.
Fram och baksäte från Suzuki Swift
Nytt batteri
17"-fälgar med mkt fina däck.
SÅLD
OBS! Reggad med typ4 och turbo samt bakbromsarna!
Endast seriösa spekulanter tack.
All provkörning görs med mig bakom ratten. Spekulanter sitter bredvid








