Min Zwitter har under sin livstid fått ena pilen ersatt av en reservdelspil (...021 E).
Dock är båda glasen (plast) spröda och jag letar efter nya, men hittar bara dessa parvis och fastän det bara är en plastbit så är dom inte särskilt billiga. Vet någon om dessa säljs styckvis, då jag kan få en ny orange och en gul? (har gett upp tanken på att hitta en till l.143.001-1 då jag inte har budget i dagsläget)
2 2014-04-24 18:49:33 Senaste redigerad av costanza (2014-04-24 18:50:30)
det finns lösa att köpa på tyska csp för 24€ men dom passar bara SWF's pilar. Jag köpte ett par för en massa år sedan och när jag kom hem så upptäckte jag att dom dessutom var olika, det står t.o.m. olika nummer på påsarna varav den ena sorten inte finns kvar i shopen, se skillnaden på bilderna.Någon mer kunnig på forumet får väl fylla på med mer info om hur många sorters pilar det kan finnas.För egen del så slutade det med att jag hittade ett par bättre beg. pilar så glasen (plasten) finns kvar till försäljning om någon är intresserad.
Jag har sett till SWF, men mina pilar är SHO. Jag ska se om jag kan försöka limma ihop dom och, så får vi se. Det verkar vara mer udda (och således bökigare) att hitta delar till SHO pilar. Samt de konverteringskit som finns för att få släta pilar att se ut som splitpilar, är för SWF.
Vart finns det pilglas här i Sverige för rimlig peng? Ska passa SWF pilar till en Zwitter. Jag beställde från Classic VW men de var ej lika som original så det blev aldrig nått, men nu börjar det blir dax att kapa bort musöronen