Söker ett takräcke till min golf mk1. Bor i halmstad.
Har ett i Jönköping , kan skicka bild om jag får ett mobil nr
0703734938
Har två "korgar", det ena med original droplistfästen, den andra korgen sitter fast med buntband på nyare Thule takräcken.
500kr st. Finns i Varberg....
Kör; VW Passat GT -09. Dodge RAM2500 Cummins TD -97. Dodge W200 -73 (F.d Nato). Dodge W200 -77 (F.d Nato denna med). Chevrolet Suburban 4x4 -77. Jeep Grand Cherokee -94. Jeep Cherokee -90. Carman 1000 baklastare -63. BM Boxer 350 Traktorgrävare. BM T-24. X antal dåliga volvo samt en del annat skräp...
Kan du skicka bilder till mitt nr?
Kör fortfarande med knapptelefon så bilderna blir sådär....
Men har du vägarna förbi Varberg så titta in? När mig på 0731-544noll96
Kör; VW Passat GT -09. Dodge RAM2500 Cummins TD -97. Dodge W200 -73 (F.d Nato). Dodge W200 -77 (F.d Nato denna med). Chevrolet Suburban 4x4 -77. Jeep Grand Cherokee -94. Jeep Cherokee -90. Carman 1000 baklastare -63. BM Boxer 350 Traktorgrävare. BM T-24. X antal dåliga volvo samt en del annat skräp...
Har ett gammalt takräcke. Med träribbor som jag hade på min gamla golf mk1. Så vet att det passar. Och det finns i Karlstad Värmland.
Har ett gammalt takräcke. Med träribbor som jag hade på min gamla golf mk1. Så vet att det passar. Och det finns i Karlstad Värmland.
Är lite långt att åka men kan du skicka en bild ändå.
hotland skrev:Har ett gammalt takräcke. Med träribbor som jag hade på min gamla golf mk1. Så vet att det passar. Och det finns i Karlstad Värmland.
Är lite långt att åka men kan du skicka en bild ändå.
Kunde du skicka en bild hotland?
Har helt glömt bort att jag skrev här! Kan försöka fixa en bild eller två! Och borde väl inte va helt
omöjligt att skicka.
Här kommer det en bild.

Här kommer det en bild.
Har ont om pengar just nu men hur mycket ska du ha för den? och vad kommer frakten att kosta i så fall?
1000kr vill jag ha för det. Ochfralten har jg inte en aning om vad den kan hå på.
Kan jag komma inom dig joel i morgon vid 4 tiden å titta på takräcket?