1

Hallå alla glada, trevliga, kunniga och entusiastiska VW-människor där ute! Och lika stort hallå till alla icke-kunniga, nybörjare & nyfikna! Välkommen till ett nytt, fristående VW-forum.

Boxerville är skapat för er. Ni som brinner för luftkylda folkvagnar. Ni som älskar att följa med - och rapportera om - vad som händer i VW-svängen. Ni som gladeligen svarar på andra forummedlemmars frågor, hur enkla eller svåra de än må vara. Ni som outtröttligt svär och slår knogarna blodiga i svetslågans sken för att sedan triumfera med nya coola byggen och lösningar. Ni som kuskar land och rike runt för att gå på träffar, hälsa på likasinnade, köpa, säla & byta grejer eller bara för att snacka VW.

Kort sagt, alla ni som håller den svenska VW-scenen på topp. Hoppas ni kommer att trivas med Boxerville! Vi är en helt oberoende kärna av VW-nördar, inte anslutna till någon klubb eller träff. Boxerville är ett icke-vinstdrivande projekt, men vi använder sponsorer för att betala driftskostnader samt de timmar vi köper för programmering, specialtjänster och underhåll.

Varmt välkomna!

"Daddy Cool"

2

detta kommer nog att bli bra med tiden..

3

Mycket trevligt!!!
Nu får vi se till att vårda detta forumet varmt och ömt...

Alte Liebe rostet nicht!

4

Det här kommer att bli hur bra som helst ICQ/ab ICQ/ab ICQ/ab
Tack Jonas för att du fixade sidan. Nu ska jag
fira med några timmar i garaget.

5

Trevligt! Bra jobbat!Supernice!

Jag skulle inte bli förvånad om jag har rätt!
GW.P

6

Idag är det fest!
Vad trevligt att det rullar på igen, och solen lyser (fast att det är mulet). ICQ/ab

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

7

25hpman skrev:

Idag är det fest!
Vad trevligt att det rullar på igen, och solen lyser (fast att det är mulet). ICQ/ab

Har du börjat festa igen ICQ/ad

Ja för en sån här sak kanske det är värt en Tisdagsfest

Varför Stockholm? Ligger ju så ocentralt!

8

Trevligt.
Tack för inbjudan.

Mvh T Klavhed

Har ingen bug, inte ens en Meanbug. Men jag har kalsonger. Boxer ville jag ha..........

9

Kul.
Det här kommer att bli bra ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

10

Äntligen ett nytt forum !!
Tack som fan Jonas, för att du gör detta möjligt!
Nu får vi tillsammans försöka få ordentlig snurr på detta forum, jag ska då göra så gott jag kan Default/smile

11

Wohoo! Äntligen, kände att jag började få abstinens... ICQ/ag

Buy the ticket, take the ride... - HST

12

Fan vad Kul. Snyggt Jonas

13

Tackar! Men jag måste även rikta stort tack till Demian som drivit på och fan knappt låtit mig få landa efter Thailandsemestern innan han tvingade ner mig framför datorn...! ICQ/ab Kul att ni verkar gilla det hela iaf. Som ni ser har vi lånat en hel del från det numer nedstängda MB-forumet, som under årens lopp fått ordentlig ordning på hur olika kategorier bäst organiseras osv. Så vi tänkte "why change a winning concept" och drog igång Boxerville. Tack för er medverkan, allihop!

"Daddy Cool"

14

Tur att det finns personer som du Jonas med kunskaper om hur man jobbar med dessa eldrivna skrivmaskiner(läs data)!!!

15

Härligt! kul att någon tar tag och fixar ett oberoende vw forum
nu måste tom jag ta ett kliv ut i data världen ICQ/ab

16

Snyggt jobbat!
Bra med ett helt oberoende ställe som inte är knutet till någon klubb osv.
Keep up the good work! Och hojta till om det behövs hjälp med nått

17

Trevligt!

18

det ser superbra ut, också uppbygningen av sitet. Thumps

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

19

Det här kommer att bli jättebra!
Ser kanonfint ut.

20

Tummen upp till alla som dragit sitt strå till stacken för att få igång detta störtsköna forum! Nytt, frächt, oberoende, fast säkerligen beroendeframkallande, lämplit takhöjd gör ju ingen ledsen heller!

Keep it up Jonas! U´re the man!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

21

jag kan bara hålla med övriga skribenter!  mycket trevligt med ett nytt, frächt vw forum för Oss Vw beroende!  ICQ/ab
jag har tidigare (läs för länge sedan) hängt en hel del på Airheads forum, och på Zatzy men har inte varit aktiv på slutat Pga, flytt, husköp, garage renovering, jobb byten med mera, men ser nu fram emot detta riktigt mycket! ICQ/ab

önskar alla en fortsatt trevlig kväll och hoppas att detta kommer bli riktigt Bra!

Mvh//martin

VolksWagen, Its not about miles per hour, its about smiles per mile!!

22

Jaha, Nize tipsade mig så nu är jag här. Kanske tar det mer fart i garaget nu också?

23

50 split skrev:

, lämplit takhöjd gör ju ingen ledsen heller!
!

ja alla vill vi ju ha högt(akare) i tak!   ICQ/ad  , eller hur tomas? ICQ/ad

24

Det blir guld det här Jonas ICQ/ag  Driftig kille du ICQ/ad

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

25

Bra jobbat, Jonas (m.fl.)

Per Luthman, Falun
http://perlut.com