1

nån som har färg recept på vw stratos silver L227 det verkar som det färgnummret har utgått el nåt färg nummer som är liknande ICQ/ad

2

jag fick lacken tillblandad för ett år sen. L 227 fans bland audi och vw

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

3

Ok får kolla ytterligare då men verkar svårt

4

Gäller att man pratar med rätt gubbe som vet var man letar.
Till mig hittade dom på Seagull Grey och köpte sprayburkar vid ett par tillfällen, nu när jag skulle köpa igen för några veckor sen så ringde jag och en yngre kille svarar; nä, den finns inte... jo men jag har köpt den tidigare av er... nä, tyvärr den finns inte... jamen jag har ju köpt vid minst två tillfällen förra året... nä den har utgått... men senast jag köpte var bara några månader sen... Snubben frågar då en kollega som jag hör svarar; ja men den ska du kolla här... killen återkommer till luren; ja nu hittade jag den...  ICQ/ad

5

ja så kan det ju vara men har kollat på olika lack firmor och har funnit en vatten baserad men hade tänkt å få tag på en som inte är vattenbaserad får nog söka vidare

6 Senaste redigerad av lowang (2014-04-17 20:02:35)

Kan bli rätt svårt men kan gå

Om du vill kan jag kolla efter påsk vad som finns

Ät gul snö, det kan vara öl.

7

hej vore ju väldigt bra, om du kunde hjälpa mig behöver ju inte vara exakt men en färgkod bortemot rätt vore perfekt ,,, ICQ/ab

8

Finns i glasurit iaf...:)

9

ok får kolla då ICQ/af

10

Är det fortfarande aktuellt så har jag ett recept på stratossilver från Herberts färgfabrikat. 20 år gammalt men borde fungera. Mvh. Magnus

11

vi kan ju pröva skicka det till mig tackar