Måste bilen stå på hjulen när man mäterr/ställer camber fram? Eller kan jag ha den på pallbock? Tänker att det är bra mycket enklare o justera då... Eller blir det knas med vinklen då? Borde ju inte bli det...
Och när jag ändå frågar, hur mycket camber ska jag ha på en lågad typ1 kulbult. Både sänksatser och sänkspindlar.
vw typ-1 1967
Bilen måste stå på hjulen... åk till närmast bygghandel och handla lekablock och ställ bubblan på fixera med träklossar, så den inte rullar ner på dig
även en lätt bubbla kan döda!! om man hamnar under den..
glöm inte bakvagnen... lagom toe in annars äter den massor däck...
Eller åk till någon med 4 pelarlyft.
Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
