Inte mycket har hänt. Det blev så fint ljus här på eftermiddagen så jag var tvungen att ta en bild. Funderar på att höja den till originalhöjd i bak.
27 2014-04-07 17:27:30 Senaste redigerad av Henkemota (2014-04-07 17:29:31)
Då hände nåt idag iallafall. Bägge dörrarna är injusterade för passning mot karossen. Blev bra. Jämför med bilden innan.
läcker färg
Jag har införskaffat dessa prisvärda däck som duger för mina behov. Framdäck: Nankang AS-1 145/65 R15 72V. Bakdäck: Nankang AS-1 165/65 R15 81T. Jag ska montera dessa på original 5-bults fälgar. Så jag har en fråga:
Är det nån som vet om man kan använda lösa vita däcksidor till denna combo?
Är dom bara lite kupade som Atlas vita däcksidor ska det inte vara några problem.
Är det fälgräddarkanten på dom så får man slipa bort den först 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Är det fälgskydd på nankang as-1?
funderar på dessa däck med vitadäcksidor jag med....
Bubbla soltakare -59
SÅLDA...alldeles för många
What we do in Life, echoes in eternity
Jag har det på mina bak sitter dom kanon men med dom smala framhjulen så
Sitter dom riktigt illa.. Ska försöka montera om dom igen.
Så här ser projekt Blå ut idag med de nya däcken på originalfälg. Jag är nöjd.
35 2014-04-16 16:26:26 Senaste redigerad av Henkemota (2014-04-16 16:29:21)
Har en ynka grej att fixa innan besiktning: Allt är konverterat från 6V till 12V utom blinkers. Jag hittade ett relä här hemma som heter EP 35 ELEKTRO PLUS. Någon som vet hur man kan koppla in detta på en -64 typ 1, eller vad man ska köpa och hur man kopplar in?
36 2014-04-18 20:43:13 Senaste redigerad av Henkemota (2014-04-18 20:51:58)
Nytt 12v relä på väg från Polen via ebay / paypal. 75 spänn inkl. frakten.
Jag har letat färgkodad lack (Sea Blue) på sprayburk och fick tipset att besöka Colorama. Så de blandade en sprayburk enligt vw-färgkoden. Testade ikväll på näsan som var grundad innan bara.
Då Dr. Audi A6 helt plötsligt vägrade att starta idag så fick projekt Blå gå in o tjänsta som commute car in till byn så husse kunde köpa mat och pilsner. Resan gick bra och projektet kunde blinka både vänster och höger som sig bör med sitt nya 12V relä. Det är nu klart för besiktning minus att jag inte kunnat checka vattensprut till rutan då reservdäcket är tomt som i huvudet på en politi... Kollar denna funktion i kväll.
Nice Sea Blau 
Har besiktigat 2av mina bubblor utan spolning och dom har aldrig kollat det så det är nog lugnt.
För du besiktigar i Tidaholm eller
?
Har besiktigat 2av mina bubblor utan spolning och dom har aldrig kollat det så det är nog lugnt.
För du besiktigar i Tidaholm eller?
Tidaholm får det bli då. Tack för tipset.
Trevlig vagn det här..bra jobbat! 
late,
in love,
and a little drunk..
Mycket vackert foto 
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P
Kolla förbi på Träffen på gröna Lund,Lerdala den 17maj om du har möjlighet 
Kul dekal
var det dig jag mötte i Korsberga i förmiddags?(grön/vit buss)
Kul dekal
Japp, vi vinkade!
Kjellgren skrev:Kul dekal
Japp, vi vinkade!
Kul, bubblan såg fin ut! Skicka ett PM om det är något du behöver i delar framöver. Har mycket grejer liggande i förrådet