Tackar tackar. Man lär nog börja samla på sig delar för bromskonvertering. Man får trampa hårt. 
Kuuung! Engesberg imorgon? Isf måste man ju nästan fjäska åt sig ett åk 
Klarnar det upp mot kvällen så kanske. Lär mecka om generatorremmen först bara.
Hahaha, ballt. läst igenom tråden nu, tror inte mina cupfälgar passar på gammelbilen bara, hade varit coolt annars =)
skönt ljud ur din snurra, var en fröjd att ligga bakom och lyssna längs bönavägen 
Ja den låter gött.
Lär försöka få till remspänningsanordningen nu så man kan ha lite laddning. Fast går ju åka utan laddning som tur är...
Ja då var BRC på Tierp Arena över.
Slängde på trailern på bilen fredag morgon och drog till Biltema och mötte upp Jimmy å MrIcka.
Väl på plats gjorde vi iordning lägerplatsen våran.
Sen var det dags för bes. för strippen lär man väl prova på när man får chansen!?
Taggad som fn så var man först i kön.

Gick skapligt och efter 3 vändor blev detta bästa tiden.
Laddar 0.6bar men i bästa repan hoppade fläktremmen mellan 2an och 3ans växel och laddet skenade till ca 0.8bar.
Provat ladda 1 bar men misständer tyvärr. Hade nog gått att åka en 14-sek repa då.
Jobbigt med tung bil, tjänstevikt 1180kg!
Skoj helg med mycket filmning och hetta!
Blev till att packa ner tältet redan på lördag kväll och glida hem till Gävle igen.
Nu får man väl njuta lite mer av denna sommar sen får vi se vad det blir för modds i vinter. Skulle gärna vilja ladda över 1 bar så får se om jag kan prova MSD box om det funkar. Annars får det bli nytt sprut med separata spolar.
Trevligt att träffas och fin bil du har, prestanda är riktigt bra för att vara en bruksbil 
If it sounds good it is good!
vart en jävla trevlig helg det där
Film och fotonörd.
Byggtråd för min Oval The OldSpeed Outlaw
Byggtråden för La Cholita å Krush Groove hittar ni HÄR
Trevligt att träffas och fin bil du har, prestanda är riktigt bra för att vara en bruksbil
Tackar. Ses på lördag. 
137 2014-04-06 18:11:57 Senaste redigerad av JBlom (2014-04-07 09:31:12)
Jaha, finvädret börjar visa sig och då börjar man bli sugen att åka lite. Mesta är fixat för sommaren. Ska ev. skicka iväg boxen på modd men vet inte om det hinns med...
Lite nytt har det blivit.
Standardsätet på passagerarsidan och en gammal Comfort Racing som förarstol. Gammal svart 3-ekrad sportratt har även hittat in.
Nya fälgar har det oxå blivit, svårt att få med på bild tyvärr. Gör sig jäkligt bra i verkligheten. 
Bra ! Fattas bara en frontspoiler 
140 2014-04-06 20:53:23 Senaste redigerad av Abdullah (2014-04-06 20:54:28)
Fyyyyyfan vad man blir sugen på en variant när man ser stuket på din!!! kommer bli svårt med 2 stora hundar i en bubbla 
En liten spoiler då.. ?
Ser bra ut Blom och nya delar till nästa projekt är levererat hörde jag.. 
Ja Variant är sjukt smidigt.
Nån spoiler ska dit. Lär modda den lite mer bara. Ja står nåt rött gräsligt i garaget nu å väntar på slakt, hans tid var kommen även för 2 veckor sedan. 
Vad för rött gräsligt ? När ska du konvertera till att styra både tändning o soppa på megaskvättet ? 
Min bil är min bok, ingen annan kan skriva den.
Fyyyyyfan vad man blir sugen på en variant när man ser stuket på din!!! kommer bli svårt med 2 stora hundar i en bubbla
Ja har själv haft en del funderingar på subaru maskin i min varre...har oxå 2stora vovvar....
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Härligt, bild på nystolen då
Vad för rött gräsligt ? När ska du konvertera till att styra både tändning o soppa på megaskvättet ?
Rött?
Jadu, hade tänkt skicka boxen förra veckan men gah... Vet inte om jag hinner få till det innan vårmönstringen våran så får nog bli nåt annat år. Nä ska nog köpa ett nytt sprut istället helt enkelt.
"Ja står nåt rött gräsligt i garaget nu å väntar på slakt, hans tid var kommen även för 2 veckor sedan."
Hahaha tröttmössa man är. Ja en gammal 1302a... Ska få donera bakvagn till den andra trötta typ1an i garaget. 
inte slakta 1302
bygg en riktigt räser 
Min bil är min bok, ingen annan kan skriva den.