Jag skrev att man inte skulle köpa vissa borrar, vi drar ett streck över det
Fick två nya..
1 2014-04-05 21:07:30 Senaste redigerad av Danielen (2014-04-06 21:04:46)
Har ni snackat med han efter ni körde sönder borrarna?
Är han seriös borde det ju gå att få nya. Och handhavandefel från eran sida var det väl inte heller förmodar jag?
Var det setet för 795:- på sidan två av hans hemsida? Det med härdade kärnor?
Enda han haf för den pengen, och det är borrar för just sten, betong, kakel m.m. med isvetsad kärna.
De går INTE att borra i plåt med!
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
Honda CB750 Four -75...1:a Folkan, en 1200 -59 inköpt 1969
BMW 740 i -96
John Deere 210 -67
Saxat från beskrivningen på hemsidan:
Skär genom alla material såsom härdat stål, glas, porslin, sten, granit, klinkers, keramik, kakel, betong, trä, plast, glasfiber med mera.
Tycks ju marknadsföras som metallborr.
Priserna stämmer inte med de på hemsidan för ''just idag sänker jag priset för er'' 
Det var borrsetet med 15 borrar 
Rätt borr med rätt hastighet till rätt material.
Bara för att det är hög kvalite på borrarna så innebär inte det att det går att borra i mjuka material som plåt.
Läs på lite mer om borrar och olika borrtekniker och vilka borrar man ska ha till olika material.
Olika släppningsvinklar osv, det är värdefull kunskap!
Allt för ofta kör folk med fel hastighet och ligger nästan på borrmaskinen för att få lite effekt.
Har man någonsin kört med rätt teknik och märkt hur bra det går och länge borren håller så vill man aldrig "fuska" igen.
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan
Borren skulle fungera i plåt
Och vi hade varvtalet som var angivet.. Killen ringde upp oss idag och skulle skicka ner två nya borrar
De dimensioner vi hade sönder!! Väldigt trevlig är han iaf. 
Det jag menar. Taskig att dra ner nåns företag i skiten när han nu ställer upp och skickar 2 nya utan problem.
"Danielen" skulle jag va i dina skor nu skulle jag lägga in i första inlägget att du fått två nya borrar utan bekymmer. Då folk som söker på företag kanske bara läser första inlägget och får ett negativt intryck av hanns borrar.
Buss -60
"Danielen" skulle jag va i dina skor nu skulle jag lägga in i första inlägget att du fått två nya borrar utan bekymmer. Då folk som söker på företag kanske bara läser första inlägget och får ett negativt intryck av hanns borrar.
...eller rent av raderat hela tråden (vilket ju tyvärr inte är möjligt länge...
)
Nej, jag försökte radera tråden
Det går inte??
Jag hittar iaf inte hit ifrån google, så jag hoppas att det är lugnt..