Är det någon som vet vart en viss kortnos fastback som var mörkgrön med ATS fälgar har tagit vägen? Bilen var rakad på lister och smakfullt sänkt. Den gick i Uppsala ca 90-93?
Är det den som rullat i Avesta-trakten många år?
Vet du vem som äger den i Avesta?
Nä. Oklart om han bor i Avesta. Men sett den där på cruisingar. Jerry tror jag har mer koll. 
Om det nu är den jag tänker på.
Det finns en kortnosfastback i Avesta som är mörkgrön metallic. Men den har silverfärgade 5-spokes. Göran Brors har haft den i mååånga år.
Det finns en kortnosfastback i Avesta som är mörkgrön metallic. Men den har silverfärgade 5-spokes. Göran Brors har haft den i mååånga år.
Då är det inte den jag tänker på. Den jag efterlyser hade inte metallic lack, tror det var en mörkgrön Volvo 140/240 nyans och 4bult ATS fälgar.
Ja då var det fel jag tänkte på. Du har inget reg.nr. på den då?
Vill minnas att jag såg den på en gruppbild med Aircoolers i Västerås i mitten av 90-talet.
9 2014-05-14 20:56:01 Senaste redigerad av Togga (2014-05-16 19:53:37)
Den äger jag. Bilen har huserat i Västerås länge. Fast den är mörkgrön metallic...om det är samma du tänker på.
Den jag tänker på var inte metallic, det är jag helt säker på. Men den kanske är omlackad? Har du bild som du kan visa eller länka?
Ja, den är omlackad. Ska försöka fixa fram en bild, men den är duktigt otvättad...
Togga: din har väl varit metallic sedan 80-talet?
Insta: @tob_356
Tror inte att det är samma bil ni pratar om.