Hej alla!
Har ett pop up tak som är sålt, och jag vill ta bort annonsen. Ser ingen "ta bort" knapp? Hur gör man då?
VW T3 DH Syncro MV~1 diff~ 1991~.
VW T3 Enkelhytt.Volvo B23. ~1990~.
VW T2 Deluxe 2L 1979.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Hur tar man bort en annons?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej alla!
Har ett pop up tak som är sålt, och jag vill ta bort annonsen. Ser ingen "ta bort" knapp? Hur gör man då?
Hej! Uppdatera bara annonsens titel med typ ***SÅLD***. Vi har valt att behålla alla trådar, även annonser - det är bra för prisjämförelse mm. Tack och trevlig helg! MVH / Jonas
Tack för hjälpen!
Trevlig helg till dig med!
Hälsningar Alexander
Hej! Uppdatera bara annonsens titel med typ ***SÅLD***. Vi har valt att behålla alla trådar, även annonser - det är bra för prisjämförelse mm. Tack och trevlig helg! MVH / Jonas
Så det går alltså inte att radera sina egna annonser längre?! När ändrades detta?
Förstår tanken och säger inte att detta nödvändigtvis är något negativt, men är inte detta lite förmynderi och något som är upp till annonsören själv att besluta om?
De flesta lät ju de gamla annonsera ligga kvar även innan denna ändring, men om jag absolut inte vill att min gamla annons skall ligga kvar, for whatever reason, och vill städa så borde jag väl rimligen få kunna bestämma det själv?
Vad är det som ligger till grund för detta? Har det varit ett svårt problem med att folk raderar sina gamla annonser?
Lite mer förklaring:
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=26042
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Hur tar man bort en annons?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.