1

Söker som sagt en vindruta gärna med gummilist till min bubbla, kan vara sliten och några sprickor, det spelar inte så stor roll bara den klarar en besiktning! Vet att det finns nya till bra pris, men det skulle inte passa resten av skicket på bilen, därför ville jag gärna ha en begagnad!

Det sägs att vi män bara vill ha sex...
Det stämmer inte, för jag vill också ha världsherravälde, enorma mängder kapital samt god mat och dryck!

2 Senaste redigerad av JBlom (2014-04-01 11:29:00)

Är det lika storlek -65?
Editerar mig själv. Jo det verkar vara lika. Sitter ruta i min 65a och jag är inte i behov av den direkt. Vad bjuds?

Mera känd som jb...

3

Jo det är lika! En ny kostar ju runt tusenlappen, så en fyra, fem hundring hade jag tänkt ICQ/ab

Det stämmer inte, för jag vill också ha världsherravälde, enorma mängder kapital samt god mat och dryck!

4 Senaste redigerad av JBlom (2014-04-02 09:34:30)

500:- med rutlisten då? Tar du ur den själv blir den billigare. ICQ/ad

Mera känd som jb...

5

Ja då kommer jag och plockar ut den själv, för det blir ju lite att åka till Gävle också, eller förvarar du den på annan ort?  ICQ/af

6

Finns i Gävle. ICQ/ab

Mera känd som jb...

7

Okej okej, får styra upp något då, i helgen hinner jag tyvärr inte ICQ/ab

8

Bara hojta till. Den står där den står.

Mera känd som jb...