Jblom: Det känns som det kommer att gå åt fler dagar än så... :-D
Men för bövelen Woffe, de här sista fyra åken är ju helt sjuka!!! Satan i gatan va vackert!
Jag gör gärna reportage om alla fyra. De passar alla i Gasoline på sina egna fyra sätt. Hur ska jag hinna med. Resten av året är ju fullbokat nu. Haha! Underbart.
Hur får jag tag på dig, Woffe? Kan du mejla ditt nummer är du snäll?!
Jösses. Ska nog sälja Novan och köpa VW. :-D
Mvh /Peter
Tackar
Klart du ska köpa vw
070-7640511
woffe
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...
Med risk för att bli totalt sågad och idiotförklarad men fan va folk är mediekåta 
kanske är bättre o sitta hemma och gömma sig och gråtrunka sig till sömns
Hade jag lyckats fått ihop lika coola bilar som Woffe hade jag också velat visa dom i Sveriges bästa biltidning 
Hade jag lyckats fått ihop lika coola bilar som Woffe hade jag också velat visa dom i Sveriges bästa biltidning
Ja det är nästan bud på att bara visa upp nordsveriges coolaste kille med sina plåtkunskaper!!!

VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
Den där Jante ska inte komma och tro att han är något!
33 2014-03-25 15:06:50 Senaste redigerad av Peter S (2014-03-25 15:07:20)
Men för böveln Woffe, karln letar ju efter VW typ 1 enligt rubriken! Ingen av dina bilar är ju det..... 
Peter för böveln....bägge ghiorna e väl typ1 
Peter S: Hehe.
John S: Det jag hittills har sett här på forumet har ingenting med mediekåthet att göra. Det är ren passion, generositet och nörderi, och jag älskar't!
Woffe: Tack! Jag hör av mig.
Mvh /Peter
Tänk så illa det kan gå. Söker ett par balla bilar och får material för flera år framåt. I-landproblem! 
Ali G
Nu va det ju inte riktat till någon personligen men man får väl räkna med såna kommentarer när man inte tycker som alla andra 
Ska nog sälja Novan och köpa VW.
Mvh /Peter
Javisst, vad kul du kommer att ha och alla kommer att ha minst en komentar 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

Franke skrev:Hade jag lyckats fått ihop lika coola bilar som Woffe hade jag också velat visa dom i Sveriges bästa biltidning
Ja det är nästan bud på att bara visa upp nordsveriges coolaste kille med sina plåtkunskaper!!!
Vet inte var du har fått uppgifter ifrån att jag har plåtkunskaper.
Men hörde jag nåt om runka??
Imponerande bilar familjen Woffe har!!
Gasoline borde nog mest vara intresserad av bussen då Gasoline mest är en tidning med rostiga roddar ( varvid fästmöns Ghia borde vara som en handske - vet dock inte hur man postar bilder) och gammal van-nostalgi ( Woffes skåp)
Street race och muskelbilar kan de inte så mycket om däremot...