Ja som topicen lyder... någon som har spärngskiss på hur/var bussningarna ska sitta ?
Klar det går att meka isär så ser man.... men bra att ha en sprängskiss med ju 
mvh/
Andy

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ2: Baywindow » sprängskiss på växellänkaget bay -72
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja som topicen lyder... någon som har spärngskiss på hur/var bussningarna ska sitta ?
Klar det går att meka isär så ser man.... men bra att ha en sprängskiss med ju 
mvh/
Andy

Har bara denna..är för earlybay,men borde inte skilja.. 
Tack pompejus ! 
Men det jag ser där så sitter det bara två bussningar på längsgående länkaget !?
När jag beställde bussningar fick jag en hel påse med olika ringar å bussningar... hehe..
äh får nog plocka bort å kika ! 

När du säger det så har jag också beställt och fått levererat en sats med fler bussningar än vad som går åt från Tomas(Folkabiten) så det skiljer nog lite på vad man behöver och inte i satsen.. 
Tack pompejus !
Men det jag ser där så sitter det bara två bussningar på längsgående länkaget !?
När jag beställde bussningar fick jag en hel påse med olika ringar å bussningar... hehe..
äh får nog plocka bort å kika !
Japp, nr. 15 och 13 ska du använda. Nr.18 skiljer på årsmodellerna för bay, kan inte detaljerna kring det.
Övriga bussningar i satsen är för nyare bilar.
easos skrev:Tack pompejus !
äh får nog plocka bort å kika !Japp, nr. 15 och 13 ska du använda. Nr.18 skiljer på årsmodellerna för bay, kan inte detaljerna kring det.
Övriga bussningar i satsen är för nyare bilar.
hmm okej.. undra varför dom plockar ner grejor som inte passar på min årsmodell då ?
Jaja... får kika sen när det är dax att greja med det 

På min bay -72 bytte jag f-n allt! Till och med fredspipan nr10. Sen var länkaget lik väl för långt till min GE insprutare. Då tog jag isär låsringen och gjorde nytt hål i länkaget. Nu är allt topp förrutom att något verkar varatok i lådan. När fyran ligger i så går det att föra växelspaken okontrollerat åt höger.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ2: Baywindow » sprängskiss på växellänkaget bay -72
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.