1

Söker alltså de sista delarna till min svarta -54a för att få ut den i sommar!
Dörren får gärna vara så komplett som möjligt för att underlätta. Jag har inga kromlister på bilen så finns det någon med huv/dörr där det redan är igenlagt så är det extra intressant men inget krav.
Huven behöver för övrigt inte vara exakt från en -54a då CSN ser till att mitt bankkonto håller en lagom nivå. Angående H-plåten så kör jag med Stinger på bilen så eftermarknads som ej är uttagna för original avgas är inga problem. Jag undviker rost i största möjliga mån tack ICQ/ab
Jag bor i Göteborg, men kan hämta i Halland samt runt Jönköping om man kräver in någon gentjänst. Annars får säljaren vara beredd på att skicka emballaget.

Det var nog allt, ut och rota i garagen nu! ICQ/ab

2

Finns komplett dörr (svart) och huv. Kommer hem imorgon kväll och kan ta bilder ICQ/ab

3

Har framhuv. Kan lämpa av den i Jönköping på lördag, om intresse finnes.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

4

Jag har en ny autocraft plåt bak pm nummer så får du bild

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

5

Fahlke skrev:

Finns komplett dörr (svart) och huv. Kommer hem imorgon kväll och kan ta bilder ICQ/ab

Gott, tar gärna ett par bilder till [email protected] på dessa när du har möjlighet. Var bor du förresten? Vad hade du tänkt dig för pris?

25hpman skrev:

Har framhuv. Kan lämpa av den i Jönköping på lördag, om intresse finnes.

Tar gärna bilder på denna med till samma epost som ovan. Vad är det för pris på den?

fo_eldarc skrev:

Jag har en ny autocraft plåt bak pm nummer så får du bild

Pm!

6

Mail.

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream