Så här ser dden ut inuti.
En sak som nog är ändrad interiört är att det finns säkerhetsbälten. De var nog inte original.
Sen röda skinpajjen som är.... ÖVERALLT är inte från fabriken. Dock var det inte ovanligt med överdragsklädsel, men jag har aldrig sett sådan upp mot taket å ovanför sidopanelerna.
Ska bli kul att se de större bilderna. Den ser fin ut, men, släng upp alla bilder i en enda tråd, det blir mindre grötigt då tror jag.
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
Men där har du helt fel Danne. De bilarna som hade helvinylinredningen original från fabrik, hade det även på hela B-stolpen. Du får nog ta o resa en bit utanför Burträsk för att se hur de ska se ut, egentligen. 
Men där har du helt fel Danne. De bilarna som hade helvinylinredningen original från fabrik, hade det även på hela B-stolpen. Du får nog ta o resa en bit utanför Burträsk för att se hur de ska se ut, egentligen.
så var det nog... min 56a hade det...innan jag slet ut och byggde om 
25hpman skrev:Men där har du helt fel Danne. De bilarna som hade helvinylinredningen original från fabrik, hade det även på hela B-stolpen. Du får nog ta o resa en bit utanför Burträsk för att se hur de ska se ut, egentligen.
så var det nog... min 56a hade det...innan jag slet ut och byggde om
hej en av min 57a hade det .... också !!! 
Wesfalia Syncro 88a,
Porsche 912 66a, Porsche 912E 1976,
Medlem i VW Maffian, VWHK