Typ 1 -60 säljes
Jag har ett projekt som står ivägen, någon som är sugen på att ta över ett gammalt porscherött callook objekt?
Karossen är rostlagad, tror att allt är lagad men det kan vara något kvar. Tröskelbottnar bytta, ena fotstegsfästet och en del annat.
Kvartspanelerna är lagade men det går åt en hel del spackel för att få till dom så bäst är nog att göra om det.
Karossen står löst på plattan med en kortad framvagn (10cm har jag för mig), växellåda och motor sitter i (motorn ska vara en 1600 enligt tidigare ägare, gick bra när jag hade den i trafik men saknar nu en del yttre prylar såsom fördelare)
Saknar i princip allt i bromsväg (sitter bromstrummor och huvudcylinder på bilen men jag vet inte skicket så räkna med att byta det).
Rutor finns vid sidan av (one piece i framdörrarna, osäker på om det är rätt hissar för det)
Pris för kaross, platta, framvagn, motor och växellåda, rutor, motorlucka och bagagehuv är 5000:-
Naturligtvis med papper, avställd.
Tillägg:
Skärmar runtom 1500:-
Amerikaframlysen 500:-
Finns nog det mesta i bromsväg att leta fram, pris beroende på vad som hittas.
Tonade onepiece rutor och sidorutor 500:-
Bakljus 500:-
Tilläggen säljs endast tillsammans med bilen, inte löst. Priserna är som bensinpriset, vill du åka betalar du det som står på skylten. Det är redan förlustpriser så ska jag förlora mer kan jag gå och snubbla över det ett tag till, prutare och lustigkurrar kan höra av sig till någon annan.
Intresserad? Skicka ett PM för mer info.
Finns i Huskvarna.