1 Senaste redigerad av Lumberjack (2014-03-15 21:35:51)

Hej!
har massa delar liggandes till en bubbla från 66, i princip allt finns utom platta, dörrar, kaross och motor.
det finns bla. låda med axlar, soffor, säten, massa småsaker, skärmar, kofångare mm. mm. det är bud på allt och bilder kommer när photobucket fungerar...
sakerna finns utanför Sandviken Gästrikland.
Tveka inte på att höra av er om ni letar något.
Mvh/Martin

Post's attachments

image.jpg, 667.14 kb, 1274 x 1354
image.jpg 667.14 kb, 137 downloads since 2014-03-15 

Attachment icon image.jpg 945.67 kb, 67 downloads since 2014-03-15 

2

Hej vet du vad det är för låda?

3

ingen aning, kan maila en bild på den om jag får din mail.
Mvh/Martin

4

Säten? färg??Skick?

Vw typ 1 1968.
Förhoppningar att få besiktad och kunna köras i år. ICQ/ag
Sen blir det kanske en mer omfattande renovering. (urspårning) ICQ/ag

5

en grön stol och soffa i fint skick, en mörk stol och ljus soffa i dåligt skick.

6

Ok, inte vad jag letade efter. Tack ändå.

Vw typ 1 1968.
Förhoppningar att få besiktad och kunna köras i år. ICQ/ag
Sen blir det kanske en mer omfattande renovering. (urspårning) ICQ/ag

7

skärmar skick? pris? bild?

Panel -53, 911 -71

8

Söker grön klädsel till mitt ryggstöd bak till min 66:a, har du bild på färgen ?

9

Vad är det för färg på bilen? I så fall söker jag baklampor.

//MIicke

typ1 1966

10

http://i1331.photobucket.com/albums/w589/lumberjack95/DSC01113_zpsd1e08eb6.jpg
http://i1331.photobucket.com/albums/w589/lumberjack95/DSC01117_zps6cadbed5.jpg

11

säten+skärmar. vänster framskärm är i plast, övrig är det ytrost på en är lite dålig i en infästning om jag minns rätt.

12

PM

Panel -53, 911 -71

13

Är ryggen till baksätet helt, inte torrt i galonet (mitt har spruckit helt), går fläckarna att ta bort ?
Vad vill du ha för det ink frakt till Skåne?

14

Jag kan kolla upp det i helgen om jag kommer hem, jag vet inte vad frakten kostar, och jag tror att det ska gå att tvätta bort smutsen.

15

Jag kikade på galonet idag och det såg fint ut i mina ögon. Jag är ingen tvätt-guru men jag tror att smustet ska  att få bort från ryggen.
Numret på lådan var 131 301 211

16

Och pris ink frakt?

17

Vad kostar frakten?

18

Hur ser fram och bakruta ut? ICQ/ab

Det sägs att vi män bara vill ha sex...
Det stämmer inte, för jag vill också ha världsherravälde, enorma mängder kapital samt god mat och dryck!

19

Bakrutan tror jag att är fin, kommer inte ihåg just nu. Framrutans skick är jag säker på, den är sprucken ICQ/ab

20

kikade på bakrutan nyss, den var ganska dassig faktiskt. men en billig peng så blir den din!

21

Lumberjack skrev:

Vad kostar frakten?

Vad vill du ha för klädseln inklusive frakten ?

22

säljer helst hela ryggstödet och inte klädseln enbart.

23

Och vad blir priset på det ?

24

Är det besiktningsgodkända sprickor i frammen? ICQ/ab I vilket län bor du då?  Tänkte på ev frakt

Det sägs att vi män bara vill ha sex...
Det stämmer inte, för jag vill också ha världsherravälde, enorma mängder kapital samt god mat och dryck!

25

Verkar som att frakten på ryggstödet ligger på närmare 600. Så får du ge mig ett bud utöver det.
Linusblomkvist, tyvärr tror jag inte att de är godkända för bes då den har spruckit på flera ställen över hela rutan. Jag bor i Gävleborg och kan skicka ICQ/ab