1

Har fått hem mitt 2-kretskit med bromsrör men undrar lite hur man drar de genom bilen då inget system fanns tidigare när jag köpte och ingen instruktion följde med för alla rör.

Så om någon sitter på nån skiss hur allt går så vore de guld ICQ/ab

//makkan

VW Bubbla Typ1 1964 "White lady"

Pulver is da shit!

2

Ja, eftersom att inga fästpunkter är original i detta, så får du väl dra dem parallellt . Höger fram o vänster bak till ena kretsen, o vice verca. Eller hade du tänkt bakbromsar på en krets o frambromsar på den andra? (så har jag kopplat det i min splittbuss då jag inte ville ha två längsgånde rör)

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

25hpman skrev:

Ja, eftersom att inga fästpunkter är original i detta, så får du väl dra dem parallellt . Höger fram o vänster bak till ena kretsen, o vice verca. Eller hade du tänkt bakbromsar på en krets o frambromsar på den andra? (så har jag kopplat det i min splittbuss då jag inte ville ha två längsgånde rör)

Tanken är att ha höger fram resp vänster bak på samma krets. Tänkte mest hur dragningen skulle se om någon hade handlat färdigt kitt o monterat ICQ/ab Men de där löser sig nog, har dock lagt i mattan redan o antar den går under?

VW Bubbla Typ1 1964 "White lady"

Pulver is da shit!

4

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=20085

Läs den här tråden så bör du lösa problemet.

5

Vad är det för fel på ett 2-krets med en krets fram och en bak?
Har ju funkat på ett par miljoner originalbilar genom åren.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G