2 2014-03-05 15:44:42 Senaste redigerad av Björn J. (2014-03-05 15:45:38)
Pris, på ett ungefär?
Vet inte om jag vill sälja den än. Tänkte mest visa ett roligt tillbehör! Men jag ska fundera.
Biltema sålde förut något liknande i ett kit tillsammans med stoblampa, kompmätare och vakuummätare i en väska. Inte var de särskilt dyra heller nya heller. Jag köpte en lätt begagnad för en 100ring, så det är bara att söka. Jag har en även en liknande som på bild som låg i någon loppislåda för med lite andra verktyg. Relativt budget/ för hemmapularen, så kvalitén är så där. Låg väl i var mans verktygslåda förr och skramlade till precisionen var lika god som träffsäkerheten på krog-urinoaren kl02 
Kollade biltemakatalogen och motsvarande nytt finns nu en "digital" historia för 529kr (15-276) eller "lyyxvarianten" för 1999kr.
Ok... Bjöd på en som låg på Tradera.
Men blev litet osäker på upplägget, om bilden hamnat i fel kategori, visa bild eller till salu..
Behåll den som en kul grej att impa med i garaget!
Den satt i en bay faktiskt! Den ser ut att vara gjord för fast montering dessutom. Ja, nog ser den lite snygg ut påhyllan! Vad tror ni för år på den?
Gissningsvis sent 70-tal eller tidigt 80-tal.
Kollar på den gamla präglade Dymotejpen... Det fick bli korta ord eller förkortningar när man skrev etiketter med den, annars fick man ont i handleden.