Hann lägga Rostskyddsfärgen POR15 idag.
Det kanske du har koll på att por 15 inte tål úv ljus tappar glansen.Jag har en färg som jag lägger över por 15 som tål úv.Blir en bil som sticker ut / snygg 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Highgloss white Beetle 1964
Hann lägga Rostskyddsfärgen POR15 idag.
Det kanske du har koll på att por 15 inte tål úv ljus tappar glansen.Jag har en färg som jag lägger över por 15 som tål úv.Blir en bil som sticker ut / snygg 
Shomakie skrev:Hann lägga Rostskyddsfärgen POR15 idag.
Jag hade tänkt dra på svart temadur 90 men tror ja behåller den med por15.
Kollar man deras hemsida står de att dem är UV resistenta? Iofs om dem skulle mattas av gör mig inte så mkt 
Tackar 
Mellanslipat skärmarna bak, blir att lägga ett lager klarlack till ikväll.

Var dina bakskärmar så där fina? Alla mina (har 5 olika bakskärmar) behöver kärlek med hammaren och svetsen 
Var dina bakskärmar så där fina? Alla mina (har 5 olika bakskärmar) behöver kärlek med hammaren och svetsen
Hade en del rost vid hela infästningen mot kaross så punktblästrat de, o sen var de lite sprickor i plåten mot sidorna och de har ja svetsat igen. Har lagt några timmar på dessa skärmar 
Monterat på skärmarna idag och även monterat i handsfack och högtalargallret efter lack.

Äh fy fan va vackert! 
Trevligt med vitt & svart ! 

Blir riktigt snyggt med svarta lister på en vit bil

Nu börjar de likna en bil igen 

börjar se riiiktigt bra ut
Hade hoppas på att jag också hade hunnit så långt med min vita 62:a.. 
Ser riktigt nice ut.
Hade hoppas på att jag också hade hunnit så långt med min vita 62:a..
Ser riktigt nice ut.
De är bara att ligga i! Jag har i snitt spenderat 20-30 timmar varje vecka i garaget, varenda timme ja är ledig drar jag ut o gör nåt.
Bilen byggs tyvärr inte sig själv fast ja velat de ibland 
tackar 
Den som gjort en riktig renovering vet hur mycket jobb det är och uppskattar insatsen..bra jobbat! 
Idag kom ett stort paket med allt från komplett bromssystem till packboxar osv så helgen är räddad 
Så på Lördag kommer nog en bild med hjulen på och på backen så man får se hur lågt man ska köra 
Bra jobbat! Blir riktigt bra det där! 
Låter bilderna tala idag, Sjukt nöjd!

Blir RIKTIGT nice
En vecka till sedan kan du dricka öl resten av sommaren

Najsigt ! 

Fan va bra det blir..häng i! 
Blir mer än en vecka till att bygga 
I veckan är planen att limma upp innertaket för att sen montera rutor o sen dra bromsrören.
Snyggt ! 
Jag är mållös... Härmed en av mina favorit Typ 1:or någonsin.
Boxerville » Projekt » Highgloss white Beetle 1964
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.