Johan W skrev:Ja dom passar jätte bra till färgen
Ja nu har man fått huvudbry
vilka ska man välja
Inget snack, Sprintstar!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » vw cab 1302 renovering
Johan W skrev:Ja dom passar jätte bra till färgen
Ja nu har man fått huvudbry
vilka ska man välja
Inget snack, Sprintstar!
sprintstar om man vill ha originallook.... vilket jag kan tycka är lite "tråkigt" centerline om man vill utstråla lite rejs
jag gillar rejs ......
5.5 tum för mer gummi i backen kommer du ha roligare med den här bubblan som faktiskt kommer fungera att köra lite inspirerat öven när det svänger till skillnad från torsionsframvagnsbubblorna.......
en sak med utseende men det skall ju inte bekostas av förlorad prestanda 
Tror den kommer bli super sweet med sprintstar å sänkningen fram.
Äh jag håller mig till plan A.Centerline fälgarna får åka på 68 an.
Ja gör så . du satsar ju på en fin "original" bil. så gör det ombyte förnöjer som det heter ?
Ja gör så . du satsar ju på en fin "original" bil. så gör det ombyte förnöjer som det heter ?
Det blir sänkt i iallafall
inte så mycket termos
man kan ju byta om jag ångrar mig
Det blir nog riktigt bra ändå, vilket fälgval det än blir 
sänkt o sänkt .... den blir ju justerad för rätt "stance" fast med originalstuk.
Det som är gött med Tatermeck Performance fjäderben är ju just justeringsmöjligheterna till för ägaren optimal höjd och funktion 
germanbug skrev:riseabove skrev:du skall inte vara ledsen . originalbussningar räcker långt om de är fräscha.
topline är gravt överskattade i min mening . vill du ha rejsinggrejor kan jag eventuellt hooka upp dig och skicka med fjäderbenen när det återvänder till dig.
Original gummibussningar kan säkert räcka lika bra det med. Men... bussningarna från TopLine, har mera justermöjligheter av cambervinkeln än en originalbussning.
Och det var väl just den justeringsmöjligheten som det handlade om...Som German bug säger är jag ute efter den utökade gjustermånen med toplines bussningar.Har lovat frugan att det ska vara original motorn i denna har tillochmed köpt en original ljudfämpare
trimma / åka fort får jag göra med min 2276a- typ1 68a
Hur gick det, fick du bussningarna från TopLine tillslut?
hasse skrev:germanbug skrev:Original gummibussningar kan säkert räcka lika bra det med. Men... bussningarna från TopLine, har mera justermöjligheter av cambervinkeln än en originalbussning.
Och det var väl just den justeringsmöjligheten som det handlade om...Som German bug säger är jag ute efter den utökade gjustermånen med toplines bussningar.Har lovat frugan att det ska vara original motorn i denna har tillochmed köpt en original ljudfämpare
trimma / åka fort får jag göra med min 2276a- typ1 68a
Hur gick det, fick du bussningarna från TopLine tillslut?
Nej har inte hört ett ljud där.Han kanske tyckte det var en alltför liten affär för att lägga nån energi på när jag ville använda paypal.Synd både för mig som ville pröva bussningarna och han som får dålig publicitet här.Kan väl vara så enkelt / mänskligt att han glömt det .Ja nu sitter original bussningarna där/ tåget har gått för den här gången.
Imponerande jobb! 
Imponerande jobb!
Tackar 
När skall det va gummi på stötfångarna? o var köpte du dom isf ?
Gummit sitter på bilar med LS-paket, i detta fall 1302LS.
David h l skrev:När skall det va gummi på stötfångarna? o var köpte du dom isf ?
Tror även att det satt gummi på den mer sällsynta jubileumsbilen "Marathon beetle" från -72.
David h l skrev:När skall det va gummi på stötfångarna? o var köpte du dom isf ?
Gummi köpte jag via paruzzi.
Svwerker skrev:David h l skrev:När skall det va gummi på stötfångarna? o var köpte du dom isf ?
Hur verkar kvallitén vara på gummilisten? Jag har en sån bak, men ska försöka att få tag en till fram, men då den som är 3-delad, eftersom jag har 75-ans stötfångare med infälda blinkers.
hasse skrev:Svwerker skrev:Gummit sitter på bilar med LS-paket, i detta fall 1302LS.
Hur verkar kvallitén vara på gummilisten? Jag har en sån bak, men ska försöka att få tag en till fram, men då den som är 3-delad, eftersom jag har 75-ans stötfångare med infälda blinkers.
Den är bra a kvalité.Har köpt det.mesta i gummi väg på paruzzi alltid a kvalité och aldrig blivit besviken.
germanbug skrev:hasse skrev:Gummi köpte jag via paruzzi.
Den är bra a kvalité.Har köpt det.mesta i gummi väg på paruzzi alltid a kvalité och aldrig blivit besviken.
Ok, det låter bra. Får ta och prova med en beställning därifrån sen. 
Finns träramen till cabställningen att köpa ? Isf vart har du köpt den ?
Boxerville » Projekt » vw cab 1302 renovering
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.