vwestin skrev:Hella skrev:Du är ju inte frisk nånstans!!
![]()
![]()
Är den fortfarande trimmad??
Jupp!
Laddar 0,95 nuJag vill se film!!!!!
![]()
Det blev ingen bra film 
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Sidor Föregående 1 … 130 131 132 133 134 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
vwestin skrev:Hella skrev:Du är ju inte frisk nånstans!!
![]()
![]()
Är den fortfarande trimmad??
Jupp!
Laddar 0,95 nuJag vill se film!!!!!
![]()
Det blev ingen bra film 
Hur djup är etsningen? och vilken syra använde du?? en del syror etsar rakt ner, andra mer åt alla håll fick jag lära mig för 30 år sedan .. 
Snyggt hursomhelst... 
Fan va coolt.
-Tjena bruden, ska du med hem och kolla på min etsning? 
I detta fall är etsningen bara ett par tiondels millimeter. Om jag skulle haft den i badet till c. 3 i natt skulle den nog etsat ner till en halv millimeter.
Jag använder järnklorid. Funkar bra på mässing och aluminium. Hur den etsar rakt eller ej beror på om det går snabbt eller långsamt. På mässing går det långsamt å där söker etsningen sej under täckfärgen, medan alu går snabbt å går mer rakt ner. Mässing får en jämn å fin yta medan alu får en grövre yta.
Nu sitter jag bara och beundrar "Hebster52" etsningar, underbara
Funderar på vad man skulle kunna göra mer med detta, men å andra sidan har jag ingen aning om hur man gör ändå, men snyggt var det.
Very nice.. 
Satt och väntade på att regnet skulle sluta så Nascar kunde fortsätta då jag kom på att motorn som jag köpt och står i vägen nere i källaren kunde stå i vardagsrummet i stället, så jag bar upp den och där får den stå tillsvidare, fan vad dom är tunga när man bär dom själv 

Satt och väntade på att regnet skulle sluta så Nascar kunde fortsätta då jag kom på att motorn som jag köpt och står i vägen nere i källaren kunde stå i vardagsrummet i stället, så jag bar upp den och där får den stå tillsvidare, fan vad dom är tunga när man bär dom själv
kan man gissa att du e singel
..
Motorn e helt klart en prydnad 
Johan W skrev:Satt och väntade på att regnet skulle sluta så Nascar kunde fortsätta då jag kom på att motorn som jag köpt och står i vägen nere i källaren kunde stå i vardagsrummet i stället, så jag bar upp den och där får den stå tillsvidare, fan vad dom är tunga när man bär dom själv
kan man gissa att du e singel
..
Motorn e helt klart en prydnad
Jo iof, men mitt soffbord (som ser ut så här) hade jag även när jag inte var det
Hmm får nog städa lite tror jag min robot suger 
Rover buick olds lättmetall v8??
hade en dylik ,som skulle jag ville sätta i en Alfa GTV en gång i tiden.. innan SFRO fanns...

Haha varför stirra på en brasa när man kan njuta av en 30hk
Jag har alltid undrat hur man bäst lyfter en motor själv, bryter nästan ryggen när jag möblerar om mina motorer + att de är otympliga som f-n (och hala om de inte är så fina som exemplaret på bild) .. Och då har jag ändå monterat av fläkt, kåpa, förgasare etc..
Ytterligare en dag i paradiset. .
Så sjukt tråkigt att sitta på lådan när bygget är stoppat.
Snygg!!!
Mohawk har precis varit hit o handlat lite prylar till en kompis. Det blev drivaxeldamasker, brytare, konding o bromsbackar med äkta asbest
, allt NOS i VW originalkartong. 
Precis lagt en beställning på all plåt jag behöver till bussen. Mycket bitar blev det till slut.
Känner ju en viss press nu att få ordning på den nu när jag handlat en del till den. Min fru har krävt att den ska rulla till sommaren så att vi kan åka på kortare turer i alla fall, får 3:e ungen i slutet av maj så det blir nog svårt med någon annan semester iår...
Har precis kommit hem efter en tur till Lidköping och hämtat 2 st baysoffor......
Då kan du väl köra till Skåne med?
Sitter o väntar på att skolan ska börja 
Då kan du väl köra till Skåne med?
Det var ju bara det att du sa att du kunde ta med sätet upp för du skulle hitåt eller? 
Sidor Föregående 1 … 130 131 132 133 134 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad gör du nu?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.