Mycket med bra bilder..
Man tackar så mycket 
Opel Rekord 1960
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Sidor Föregående 1 … 111 112 113 114 115 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Mycket med bra bilder..
Man tackar så mycket 
Hallå på er alla vrakletare och folkvagns fantaster 
Letade rätt på den här tråden för att jag fick höra att mina bilder hade hittat hit.
Finns tydligen några som tror att jag inte är intresserad i bussen.. Kan ju säga att det inte stämmer riktigt.. Men visst, jänkare tar en betydligt större plats i hjärtat. Tänkte åka upp igen i vår och försöka leta rätt på någon ägare.
Anledningen till att den här bussen är så fin och orörd är att den står vääldigt bra till, och det är få som känner till den. Ni kanske förstår varför jag täcker över reg nr osv..
Nog förstår vi! Bara få tag på ägare och lägga bud så den får komma till en bättre ägare!
60-63 va?
Underbar bil(d)
Den måste räddas! förtjänar mycket bättre 
61 skulle jag gissa på, kanske tidig 62a. Fin iaf.
Kul du hitta hit 66zon! Var mig du prata med på garaget...
Hoppas verkligen bussen hamnar i ett garage under 2014 för den är verkligen välbevarad! 

En polare i USA har hittat sitt drömprojekt
... men gratis är gott! 
Otroligt att något kan se ut sådär... Titanic är nog ett bättre utgångsprojekt 
Den där caben är ju mint om man jämför med Fiddes utgångsobjekt.. 
En pre 56 cab är faan inte fel!! Jag förstår att han drömt om en sådan! 
"Du har blivit lurad Grabben, den är inte ihop fällbar " 
BD-bärgning med 50split och tidningen Klassiker
Såna videos är roliga att kolla på! 
Hur blir det med denna barndooor .skall den renoveras?? eller vad händer med den? 
Hur blir det med denna barndooor .skall den renoveras?? eller vad händer med den?
Nä den blir till pressen. Köpte den för en femhundring och taket ska jag bygga båt av.
Eller hur danne?
Tänkte mest eftersom den saknade schassienummer. det sas att den hade ett karossnummer.. men inget schassie..... kan ju bli liiite svårt att få till en laglig identitet då??
Gärna en projekt tråd som visar fortsättningen 
BD-bärgning med 50split och tidningen Klassiker
![]()
häftigt. riktigt häftigt.
Jag ska i första läget ha delar till alice.
Sen får vi se vad det blir. Massa bilder på bloggen.
Dock inlagd i höstas.
Kollade igenom mina bilder jag tagit i somras för några veckor sen och hittade denna
http://flickr.com/photos/78356011@N08/1 … /lightbox/
När jag tog bilden trodde jag att det var någon gammal Dkw eller liknande men nu när jag kollade igen insåg jag att så var inte fallet, var något mycket mer intressant än så!
Så vad tycker ni är det värt att ta fram spaden i sommar och börja gräva? 
Det ända tråkiga är att den ligger i ett hål som är vattenfyllt om våren och början på sommarn 
Sen kan ni som är intresserade även kolla in mina andra bilder på bilvrak som jag har på min Flickr sida, finns några vw bilar som jag även länkade tidigare i tråden men finns även massa Opel, Dkw, någon cheva, Simca och Volvo mm 
Kan väl vara roligt att göra en vw utgrävning .
Intressant
skyddsbyttan till tutan har klarat sig, brukar saknas på många splittar då dom oftast rostar bort... 
bakre sidorutram/bakdörr dörrram??
Sidor Föregående 1 … 111 112 113 114 115 … 147 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Skrotsafari & vrak
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.