Jag har nr. 188 och jag var bland de första att anmäla mig. Det har inget med antalet att göra, utan är nog bara ett id nummer vid betalningen. Väl mött i maj.
/ Ingemar.
Hej alla igen
Nummret ni har fått i ert svarsmail är endast en betalningsreferens.
Alltså har ni fått ett svarsmail är ni garanterade plats på Fanfest (om betalning kommer in i tid enl. svarsmail)
Jerker Fanfest Crew
Fanfest.se
Carbagerunner -18/-19/-20
Nu har jag betalt för 4 personer 
slut
men om nån ångrar sig så skicka ett pm så tar jag gärna över platsen 
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Jag måste ju få berömma er för den fina bilden på startsidan, man längtar tillbaks...
Betalt o klart
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(
Bra då kan jag åka med er 
-74 Enkelhytt såld
-75 Buss
-77 Enkelhytt halverad
Bra då kan jag åka med er
Tja jag har ju takräcke o förhoppningsvis ett större tills säsongen så det ska väl gå bra 
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(
Glöm inte att betala anmälningsavgiften!
flera på kö som vill få plats.
60 2014-04-03 17:11:29 Senaste redigerad av folkamannen (2014-04-03 20:25:30)
Då vi kommer att anordna ett "gruppfoto" under eftermiddagen och även fått kommentarer om "lappade" bilar är så tråkigt att fotografera så kommer vi inte att tillåta reklam för klubbar/träffar på bilars framrutor i år. Vi uppmanar er som vill ha eller göra reklam för er träff/klubb att skicka den i förväg till oss så att vi kan lägga den i "välkomstpåsen" när ni kör in genom entrén.
Hoppas att ni respekterad detta!
Skicka Info/reklam/träffinfo (ca 150st) till:
P-I Mattsson
Gässlösavägen 24
50441 Borås
Fahrvegnugen?
Motalaträffen?
Vest Coast Bugmeet?
Vwänerträffen?
Airmeet?
Logmech?
Etc,
Etc
Med vänlig hälsning
Fan Fest Crew
Jaha får man inte ha klubbdekal i framrutan heller !?
Attitude is everything !
Skall det bli legendariskt boråsväder igen!!!
http://www.yr.no/sted/Sverige/V%C3%A4st … arsel.html
Är det någon/några som åker ner från Stockholms hållet på fredagen ? Vore kul om man fick lite sällskap. Eller kanske vill ansluta på vägen ned
Är det någon/några som åker ner från Stockholms hållet på fredagen ? Vore kul om man fick lite sällskap. Eller kanske vill ansluta på vägen ned
Har varken motor, låda eller inredning i min. 
Skånefolk: när hade NI tänkt köra uppåt? Redan på fredagen eller okristligt tidigt på lördagen? Hade ju varit trevligt med sällskap på vägen.
Skånefolk: när hade NI tänkt köra uppåt? Redan på fredagen eller okristligt tidigt på lördagen? Hade ju varit trevligt med sällskap på vägen.
Blir tidigt på lördagen för min del!
Är med i valet och kvalet.
23 mil. Det är ju 3-4 timmar med en gammal buss. 
Vi kör från Lund kl 10.00 till Laholm för besök och fika hos vw nissar, vidare mot fantastiska?? Ullared för mat shopping sedan småvägar till Borås och Fan Fest 
Typ1 1963 soltak (Herbie), Karmann ghia 1967 m.m.
Vi kör mest troligt redan fredag eftermiddag
Fredag eftermiddag låter helt klart bättre för Ullared är bara nåt man passerar, inte stannar till vid..... Vart slår ni er ner för natten på fredagen?
Samling Åhaga står det.
Är det vid ICA MAXI samlingen är ?
Ica Maxi & Åhaga delar parkering // Jerker
Fanfest.se
Carbagerunner -18/-19/-20
Händer det något kul på campingen redan fredag natt?