1

Tja, tänkte dra ut en blänkare om någon sitter på några spacers till popout fästena på splitbuss och även en caramelbrun panelbit som sitter framför/nedanför baksoffan? Lite råttigt inget hinder  ICQ/ae  (lånade bilder)

Post's attachments

177246.jpg, 62.75 kb, 640 x 480
177246.jpg 62.75 kb, 92 downloads since 2014-02-14 

buss3.jpg, 296.17 kb, 1000 x 750
buss3.jpg 296.17 kb, 86 downloads since 2014-02-14 

2

Jag tillverkade såna själv till mina poput, men jag vetefan om jag använde dom när jag monterade rutorna i dörrarna? Jag har för mig att dom ligger kvar i garaget.
Jag kan kolla om en vecka när jag är hemma igen.

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

3

lasslo skrev:

Jag tillverkade såna själv till mina poput, men jag vetefan om jag använde dom när jag monterade rutorna i dörrarna? Jag har för mig att dom ligger kvar i garaget.
Jag kan kolla om en vecka när jag är hemma igen.

Ja det verkar vara lite delade meningar om dom behövs eller inte, jag satt och tänkte att när man inte har förborrade kanske det skulle sitta bättre med den "plattan", orginal sitter det väl en bakom plåten om jag har förstått rätt... använde du plåtskruv direkt i plåten när du gjorde dina?

4

Det konstiga är att jag inte minns hur jag gjort, och det var bara ett år sen ICQ/ab
Jag har för mig att jag tänkte använda distanser, men bestämde mig att köra utan och körde med plåtskruv och lim.
Men innan jag säger det som sanning måste jag nog kolla på bussen.
Jag är i ditt vita landskap och åker skidor nu, jag kan kolla och tänka efter nästa helg.

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

5

Seriös OT, lasslo var är du?
Själva på väg upp till Idre

Ät gul snö, det kan vara öl.

6

Aaah, du använde kanske lim också... ja kolla gärna  ICQ/ab I fjällen eller här i Borlänge?