1

... glad som en speleman for ja ¨å hämta min paket... men väl hemma FETT besviken.. dom har skickar HELT fel grejjer.. grejjer ja inte kan ha till min.. har fått dubblerportade, m dubbleportadeinsug 40s förgasare men skulle ha singleportade grejjer till min bil.. BAH....

BESVIKEN

Bubbelicious For Life

2

Bara sälja grejerna så tjänar du säkert en slant då en del gärna slipper köpa från usa själva.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

3

TjejApa skrev:

... glad som en speleman for ja ¨å hämta min paket... men väl hemma FETT besviken.. dom har skickar HELT fel grejjer.. grejjer ja inte kan ha till min.. har fått dubblerportade, m dubbleportadeinsug 40s förgasare men skulle ha singleportade grejjer till min bil.. BAH....

BESVIKEN

Får man fråga vilken firma du har handlat ifrån?

vw typ-1 1967

4 Senaste redigerad av TjejApa (2014-02-12 11:51:41)

https://www.vwispwest.com  vi deras ebay försäljning..

Fick dock ett snabbt svar på mitt mail ja peta iväg i natt, dom skulle genast skicka rätt grejer och sedan lösa tillbaka frakten på dom felskickade grejorna,, så får se om de blir ett bra slut trotts allt...

ser nu att de e typ 4 insug jag fått :S inte en siffra rätt där ju.. hehe

Bubbelicious For Life

5

Där fanns det en hel del kul
Får man fråga vad frakten gick på ?

Rilla

Typ 1  -63
Typ 1  -66
TYp 1  1303s -73

6

betalade en 500bagis i frakt,, sen tillkom postens avgift när de kom till sverige,, importavgift.. på 300bagis 10 kilo vägde de..

Bubbelicious For Life

7

Det finns fördelar  och  nackdelar att handla på distans med folk som inte är  så bra  på svenska.....

8

500kr för 10kg va fan billigt, va det med flyg?

9

Nä de va billigt. Nja de vet ja inte men tog drygt 14 dagar...

Ett nytt försök å hoppas rätt grejer kommer nu ICQ/ab

Bubbelicious For Life